Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prisencolinainciusol .........

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prisencolinainciusol .........



    Mvg


    Jeannot

  • #2
    Re: Prisencolinainciusol .........

    whatever de titel mag betekenen... Ik vind het een overdaad aan gadgets, de hoed, de bril, de lange oorbellen. Zou het beter vinden zonder de zonnebril.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Prisencolinainciusol .........

      Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
      whatever de titel mag betekenen... Ik vind het een overdaad aan gadgets, de hoed, de bril, de lange oorbellen. Zou het beter vinden zonder de zonnebril.
      Titel even googelen ;-)

      tja wat de zonnebril betreft tja die stond erop
      zal eentje van de zonnebril alleen posten ;-)

      Comment


      • #4
        Re: Prisencolinainciusol .........

        Lol.

        Ik had deze toch ook liever zonder zonnebril gezien. Als ik naar die lach kijk moeten daar twee mooie kijkers achter zitten. Vind de vlakverdeling van de achtergrond overigens wel mooi, vooral dat rechtergedeelte ook, al vraag ik me af of je dat in de nabewerking zo wazig gemaakt hebt. De rand van haar linkerarm komt wat doorzichtig over.

        Comment


        • #5
          Re: Prisencolinainciusol .........

          Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
          Lol.

          Ik had deze toch ook liever zonder zonnebril gezien. Als ik naar die lach kijk moeten daar twee mooie kijkers achter zitten. Vind de vlakverdeling van de achtergrond overigens wel mooi, vooral dat rechtergedeelte ook, al vraag ik me af of je dat in de nabewerking zo wazig gemaakt hebt. De rand van haar linkerarm komt wat doorzichtig over.
          Volgen er nog wel zonder bril Bro ;-) thanks

          Comment


          • #6
            Re: Prisencolinainciusol .........

            Niemand heeft da nummer ooit gesnapt denk ik (toch niet zonder weed LOL) maar ik vond het wel vet.
            Deze foto snap ik ook zo niet.

            Comment


            • #7
              Re: Prisencolinainciusol .........

              Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
              Niemand heeft da nummer ooit gesnapt denk ik (toch niet zonder weed LOL) maar ik vond het wel vet.
              Deze foto snap ik ook zo niet.
              zelfs niet met weed Xafke hahahaha
              Denk dat alleen Adriano Celentano dar het antwoord op weet / wist tenzij hij ook onder invloed was lol

              Comment

              Working...
              X