Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ( uit het Leuvense ) die mijn GT-P1000 kan upgraden naar Androïd Kit Kat ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand ( uit het Leuvense ) die mijn GT-P1000 kan upgraden naar Androïd Kit Kat ?

    Ik vind wel wat tutorials op het internet, maar dat gaat mijn petje te boven...
    Momenteel staat er Gingerbread op.

    Bij voorbaat dank !
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Iemand ( uit het Leuvense ) die mijn GT-P1000 kan upgraden naar Androïd Kit Kat ?

    Als het niet door de fabrikant ondersteund wordt zou ik ervan afblijven. Een vriend van mij had het gedaan op een LG en het toestel werkte niet meer. Ikzelf heb er geen verstand van maar misschien dat iemand met kennis van zaken het wel voor mekaar krijgt.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

    Comment


    • #3
      Re: Iemand ( uit het Leuvense ) die mijn GT-P1000 kan upgraden naar Androïd Kit Kat ?

      Da's dan ook weer waar. Maar nu doe ik er eigenlijk ook niet zoveel meer mee.

      Vind een iPad dan toch makkelijker om up te graden
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: Iemand ( uit het Leuvense ) die mijn GT-P1000 kan upgraden naar Androïd Kit Kat ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Da's dan ook weer waar. Maar nu doe ik er eigenlijk ook niet zoveel meer mee.

        Vind een iPad dan toch makkelijker om up te graden
        Een iPad of een Android toestel ... wat is het verschil?
        Bij beiden krijg je een melding als er een nieuwe versie beschikbaar is en bij beiden kan je kiezen om te installeren of niet (uitstellen).
        Bij beiden wordt de software automatisch binnengehaald, geïnstalleerd en herstart het toestel eens.

        Als je de officiële releases gebruikt is er dus zo goed als geen verschil.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Iemand ( uit het Leuvense ) die mijn GT-P1000 kan upgraden naar Androïd Kit Kat ?

          Sommige Android toestellen (zoals mijn LG Gpad 8.3) kan je kopen met de aangepaste interface (een LG of Samsung smijt veelal een schil rond Android), of de "originele" Android versie van Google.
          Die "officiële" updates zijn inderdaad heel makkelijk : veel meer dan op "OK" drukken hoef je niet te doen. Er zelf een niet officiële op te zetten : daarvoor moet je al wat weer doen, omdat je het ding dan altijd moet "rooten".
          Persoonlijk heb ik geen problemen met die LG-schil, dus ik hou er me verder niet mee bezig. Het ding heeft nu Android 4.4.2 en dat is recent en stabiel genoeg... Deze week is nog een update binnengekomen, maar de android versie bleef daarmee dezelfde.
          Groeten,

          Polleke

          Comment

          Working...
          X