Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lonesome

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lonesome

    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Lonesome

    Dit vind ik een prachtige foto. Aangrijpend, op een bepaalde manier. Compositie is origineel. Niks dan lof :-)
    bermione.be

    Comment


    • #3
      Re: Lonesome

      Mooie foto van een mooi model.

      Comment


      • #4
        Re: Lonesome

        Ik denk niet dat de fotograaf zich eenzaam voelde bij het maken van dit beeld. Wreed knap model, mooi belicht ook. Alleen de portretstand wringt hier een beetje bij mij.

        Comment


        • #5
          Re: Lonesome

          Dat zal kwestie van smaak zijn. De portretstand vind ik ik net een meerwaarde
          bermione.be

          Comment


          • #6
            Re: Lonesome

            Heel mooi portret, maar om bij de titel te passen zou ze eerder neerslachtig moeten kijken. Ze ziet er hier blij uit.

            Comment


            • #7
              Re: Lonesome

              Mooi uitgevoerd, misschien zijn de kleuren net iets teveel verzadigd, maar dat is een keuze en deels ook stijl.
              ...leeg...

              Comment


              • #8
                Re: Lonesome

                Alsof ze terugdenkt aan een mooi moment, eerder dan eenzaam te zijn, maar
                dat is ook het enige dat ik op te merken heb bij dit fraaie en mooie beeld.

                Comment


                • #9
                  Re: Lonesome

                  beetje een onnatuurlijke houding.
                  maar toch wel een geslaagd shot.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lonesome

                    Bedankt iedereen,

                    Titel en beeld, ja had ik kunnen aanpassen. Deze komt uit een kleine reeks waarbij Melissa hoofdzakelijk wegkijkt, vandaar. Ik koos deze omdat de ogen en het gelaat meer zichtbaar is. En ja sluit wat minder aan bij de titel. Maar het gaat om de foto.

                    Houding, ja abnormaal . Maar zo is dat in de meeste gevallen bij dit soort fotografie.

                    Kleur, moeilijk in te schatten en afhankelijk van monitor en smaak. Melissa was wel degelijk goed bruin…en zoals je zegt smaken verschillen, met een kleine moeite kan de verzadiging aangepast worden.

                    Verhouding/kadrage, was zo gekozen . Anders dan wat men zou verwachten, sluit aan bij de abnormale pose en had als hoofdbedoeling het model te kaderen in het 1/3. De leegte was met opzet en een aanvulling bij het trekken van de aandacht op het model. Bij een landschap oriëntatie was dit heel wat moeilijker geweest.

                    Groeten steve
                    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                    Comment

                    Working...
                    X