Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag over X drive Pro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraag over X drive Pro


    Zijn de mensen die een X drive pro gebruiken er nog altijd tevreden over (problemen, snelheid, batterij) ?
    Nu dat de makrt op dit niveau een beetje groter geworden is, zijn er voor dezelfde prijs nog betere toestellen om fotos over te zetten (cd brander zou voor mij minder gemakkelijk zijn aangezien ik met een kaart van 1Gb zit).
    Een fototoestel (van zwart plastiek :D)

  • #2
    Prima ding... MP3 speler is weinig gebruiksvriendelijk.

    De batterij en HD worden vaak geplaatst door de invoerder/verkoper. Opletten dat ze deftig materiaal gebruiken hee...

    Comment


    • #3
      De batterij mocht van mij wel wat langer meegaan... Voor het overzetten van foto's nog geen problemen gehad; als je naar mp3's luistert is 't ie heel snel leeg...

      Comment


      • #4
        Batterij is inderdaad redelijk snel plat, als mp3speler heb ik het nog niet gebruikt omdat dit mij eerlijk gezegd niet echt intresseerd. Daar zijn andere en betere oplossingen voor. Het enigste dat ik nog kan opmerken is dat wanneer je de Xdrive pro in zijn zakje steekt het regelmatig voorvalt dat hij aan springt. met gevolg dat hij leeg is als je hem nodig hebt. Ik heb dit opgelost dmv een stukje karton met een opening ter hoogte van de startknop.
        DSC-F828 PSP proX goe gerief is het halve werk

        Comment


        • #5
          Indeed, handig dingetje.... maar gebruik het nu meer als externe hd voor mijn laptop, als voor backup medium


          To make your dreams come true, wake up

          Comment


          • #6

            Ik heb twee bijkomende vragen :

            - Ik vind blijkbaar twee soorten X drive pro : de X's Drive Pro VP300 en de X's Drive Pro VP 3310. Wat is het verschil ?
            - Als de X drive pro aan de PC aangesloten, gebruikt hij stroom van de batterij of gebruikt hij stroom van de USB cabel ?
            Een fototoestel (van zwart plastiek :D)

            Comment


            • #7
              Originally posted by BrunoG

              - Als de X drive pro aan de PC aangesloten, gebruikt hij stroom van de batterij of gebruikt hij stroom van de USB cabel ?
              De x's-DriveII gebruikt stroom van de batterijen/netvoeding, kan geen stroom krijgen via de USB-kabel, en voor zover ik weet ook de pro-versie niet.
              Lijkt me trouwens ook moeilijk want ik vermoed dat die HD wat meer stroom nodig heeft dan er door USB gestuurd kan worden...
              Canon 10D, glass, flashes & extra's
              Fuji S602Z & extra's
              www.CooMa.be BD0176BE

              Comment


              • #8
                Originally posted by BrunoG

                Ik heb twee bijkomende vragen :

                - Ik vind blijkbaar twee soorten X drive pro : de X's Drive Pro VP300 en de X's Drive Pro VP 3310. Wat is het verschil ?
                - Als de X drive pro aan de PC aangesloten, gebruikt hij stroom van de batterij of gebruikt hij stroom van de USB cabel ?

                x-drive pro krijgt geen voeding van pc, werkt op batterij of voeding... Maar voor de prijs van een memorystick van 1 gig, heb ik nu 20 gig en even gemakkelijk te gebruiken....
                To make your dreams come true, wake up

                Comment

                Working...
                X