Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schulensmeer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Schulensmeer


  • #2
    Re: Schulensmeer

    Op de een of ander manier kijkt deze voor mij niet rustig. Mogelijk komt het door dat de boot uit de beeld "vaart" . Dus als proef heb ik het beeld gedownload en geflipt en inderdaad ziet het voor mij zo een stuk rustiger uit. Het kan ook aan mij liggen. Er zijn ook twee watervlakjes onderin die met een laag masker niet mee geselecteerd waren.
    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

    Comment


    • #3
      Re: Schulensmeer

      kan zijn inderdaad is niet de rustigste foto, maar je kent mijn standpunt ik ben anti fotoshop als de natuur zo is zal ik de natuur niet verloochenen ik heb ook geen fotoshop nodig om goede foto's te maken ik werk in de natuur met de natuur en leg ze vast hoe de natuur is op dat moment op dat tijdstip, dan is het ook mijn roeping of plicht om de natuur op de juiste moment en op de juiste manier vasteleggen dan ga je de natuur niet verkrachten, dat andere mensen als genoeg door ons land vol betondozen te zetten laat ons fotografen dan is niet ****** met de natuur aub en geniet van de natuur, met jullie idote regeltjes, en ps als je goed zou zien vaart de boot niet

      Comment


      • #4
        Re: Schulensmeer

        Oorspronkelijk geplaatst door dirkcanon Bekijk bericht
        kan zijn inderdaad is niet de rustigste foto, maar je kent mijn standpunt ik ben anti fotoshop als de natuur zo is zal ik de natuur niet verloochenen ik heb ook geen fotoshop nodig om goede foto's te maken ik werk in de natuur met de natuur en leg ze vast hoe de natuur is op dat moment op dat tijdstip, dan is het ook mijn roeping of plicht om de natuur op de juiste moment en op de juiste manier vasteleggen dan ga je de natuur niet verkrachten, dat andere mensen als genoeg door ons land vol betondozen te zetten laat ons fotografen dan is niet ****** met de natuur aub en geniet van de natuur, met jullie idote regeltjes, en ps als je goed zou zien vaart de boot niet
        Als je dan toch alles natuurgetrouw wil weergeven zou ik de foto recht zetten, je kan je baseren op de reflecties (water staat waterpas).
        Tracht ook wat minder arrogant te reageren, dat is aangenamer voor iedereen.
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #5
          Re: Schulensmeer

          mooi die weerspiegeling.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Schulensmeer

            Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
            Als je dan toch alles natuurgetrouw wil weergeven zou ik de foto recht zetten, je kan je baseren op de reflecties (water staat waterpas).
            Tracht ook wat minder arrogant te reageren, dat is aangenamer voor iedereen.
            mvg,
            Eddy
            Mee eens.
            Als dit natuurgetrouw is, hoe kom je dan aan die lichte plek rechts onderaan in de foto?
            In de natuur zijn weerspiegelingen nl. een stukje donkerder dan de lucht (tenzij je met lange sluitertijden gaat werken, maar dit is hier niet het geval).
            Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

            Comment


            • #7
              Re: Schulensmeer

              Oorspronkelijk geplaatst door dirkcanon Bekijk bericht
              kan zijn inderdaad is niet de rustigste foto, maar je kent mijn standpunt ik ben anti fotoshop als de natuur zo is zal ik de natuur niet verloochenen ik heb ook geen fotoshop nodig om goede foto's te maken ik werk in de natuur met de natuur en leg ze vast hoe de natuur is op dat moment op dat tijdstip, dan is het ook mijn roeping of plicht om de natuur op de juiste moment en op de juiste manier vasteleggen dan ga je de natuur niet verkrachten, dat andere mensen als genoeg door ons land vol betondozen te zetten laat ons fotografen dan is niet ****** met de natuur aub en geniet van de natuur, met jullie idote regeltjes, en ps als je goed zou zien vaart de boot niet
              Ik reageer zeer weinig , maar nu kan ik me toch even niet inhouden!
              Nou nou, wat een woordenvloed... Misschien nog wat meer naar de natuur kijken en wat rustiger worden, en af en toe eens een punt en een hoofdletter plaatsen :-)
              On topic: de lichte plek onderaan valt inderdaad op, en het zou me zeer sterk verwonderen als dat niet het resultaat is van fotoshop...( dat trouwens door een mens gemaakt is, die ook een onderdeel is van de natuur...); Het hele gevoel en de kleurtoon geven me ook een ps gevoel, vooral de rechterkant met de boot en de palen waarvan de kleur en helderheid -naar mijn gevoel- te fel contrasteert of afsteekt tegen de rest van de foto.

              Comment

              Working...
              X