Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een nieuwe SD-Coördinator, proficiat Mic !!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een nieuwe SD-Coördinator, proficiat Mic !!!

    Met uw aanstelling als SD-Coördinator van dit forum!!!

    (is gisterenavond wereldwijd bekend gemaakt in het restaurant door Mister "Egg" himself".)


    Edit; SD-Mic-Mod = dood, lang leve de SD-Coördinator.


  • #2
    Gefeliciteerd Mic , en veel plezier !
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Proficiat Mic !!!!!!!!!!!
      W@nnes

      Comment


      • #4
        Oei Er is een misverstand !
        Ik ben GEEN MODERATOR van dit forum hoor... Dat is iemand anders.
        Ik ben Coördinator geworden van de BD shootings. Dit heeft niets met dit forum te maken.
        Hahahaa, de mod van dit forum SD zal zich afvragen waarom hij aan de deur wordt gezet??? LOL.
        Dus ik ben Geen Mod van dit forum maar Coördinator van de Shooting Day's.
        Dat had je gisteren verkeerd begrepen Teddy-Bear, toen Jaja het bekend maakte....

        Comment


        • #5
          Oei, heb dat idd dan verkeerd begrepen ('k was toe juist met mijn voorgerecht bezig)

          Maar wat is dan een "Coördinator" van BD shootings...

          Comment


          • #6
            Originally posted by teddy-bear
            Oei, heb dat idd dan verkeerd begrepen ('k was toe juist met mijn voorgerecht bezig)

            Maar wat is dan een "Coördinator" van BD shootings...


            Het voornaamste voordeel van een Coördinator van SD is dat hij/zij de ganse dag gratis Fanta krijgt...
            De rest heb ik niet meer gehoord, maar die Fanta heb ik onthouden.

            Comment


            • #7
              Nooog Faaanta !!!
              proficiat met uw coordinatorschap dan he
              W@nnes

              Comment


              • #8
                Het voornaamste voordeel van een Coördinator van SD is dat hij/zij de ganse dag gratis Fanta krijgt...
                Sorry Mic, ik was mede getuige van dit gesprek. Er werd nergens melding heirvan gemaakt. Jaja, vertelde zelfs meer: Je contract lag vandaag ter discussie en er werd met geen woord over Fanta gesproken. Hij wou er zelfs niet over denken.

                Teddy, voor zover ik zag, was je niet bezig met je voorgerecht. Maal ja, met dat splaakgeblek is el niet veel ovel te zeggen. Een voolgelecht kan misschien wel iets geweest zijn. Altlitis weet misschien meel.
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • #9
                  Originally posted by wimvan
                  Het voornaamste voordeel van een Coördinator van SD is dat hij/zij de ganse dag gratis Fanta krijgt...
                  Sorry Mic, ik was mede getuige van dit gesprek. Er werd nergens melding heirvan gemaakt. Jaja, vertelde zelfs meer: Je contract lag vandaag ter discussie en er werd met geen woord over Fanta gesproken. Hij wou er zelfs niet over denken.

                  Teddy, voor zover ik zag, was je niet bezig met je voorgerecht. Maal ja, met dat splaakgeblek is el niet veel ovel te zeggen. Een voolgelecht kan misschien wel iets geweest zijn. Altlitis weet misschien meel.
                  Als er in dat contract geen gratis Fanta staat... Gaat de deal niet door. Dat weten ze

                  Comment


                  • #10
                    Ik heb nog wel een kratje 0,33l overdatum Fanta staan, dus de eerste 24 shootings zitten we goed
                    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Triker
                      Ik heb nog wel een kratje 0,33l overdatum Fanta staan, dus de eerste 24 shootings zitten we goed
                      Fanta?? overdatum??? zonde... die kans krijgen ze bij mij nooit...

                      Comment


                      • #12
                        Als er in dat contract geen gratis Fanta staat... Gaat de deal niet door. Dat weten ze
                        Mic, volle of lege flesjes ?
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment

                        Working...
                        X