Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mailserver One.com

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mailserver One.com

    Heeft iemand dat hosting heeft bij One.com goede ervaring met de mailserver, vooral de stabiliteit en beschikbaarheid.
    One.com is wel goedkoop, maar goedkoop alleen is geen goede service natuurlijk en vaak betekent goedkoop ook net het omgekeerde.
    Echter hoor je veel van deze aanbieder en meestal positief ... dus graag ervaring van iemand dat redelijk veel mail ontvangt, met een mailtje per dag kan je geen referentie opbouwen.
    Dank bij voorbaat.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  • #2
    Re: Mailserver One.com

    Hier: geen enkel probleem met mailserver van one.com (nog nooit een probleem gehad)
    Dat we ze nog lang mogen "trekken".
    Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

    Comment


    • #3
      Re: Mailserver One.com

      Hier ook mijn mail via One.com en héél tevreden !

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Mailserver One.com

        Een gedeelte van mijn mailverkeer gebeurt ook via One.com en ook nog geen problemen gehad.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #5
          Re: Mailserver One.com

          Heb er zes websites voor scholen (met tientallen adressen) en commercieel gebruik, zelden downtime, en mailverkeer heel correct.
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: Mailserver One.com

            Reeds 4 jaar gebruik ik one.com. Nog nooit problemen ondervonden. Zeer tevreden over.

            Geert

            Comment


            • #7
              Re: Mailserver One.com

              alle mail van bv. de fotoclub , gebeurt via mail, en heb daar enkele aliassen in aangemaakt zodat als ge iets naar .. bv.. die bij het cvb aangesloten zijn, dat ge dan naar dat email adres stuurt, en die forward het enkel naar de cvb leden, idem met bv, bestuur, leden...pr... enzoverder, was een beetje werk , maar nu krijgt iemand die niet in het cvb zit , gene mail aan over het cvb.. enzoverder, en nog genen enkele keer is ne mail niet aangekomen.
              ( ik sta in al die groepen, dus weet ik het dat er iets doorgestuurd word, en dat het werkt.) Dus bv : C.V.B at xxxxxx.be en als die bij one.com komt, stuurt hij die door naar ( enkel ) de cvb leden : 1 mail ( met 1 emailadres en de doelgroep is bereikt )

              Comment


              • #8
                Re: Mailserver One.com

                Een jaar geleden heb ik alles overgebracht naar One.com. Is voor mij dik ok, nog nooit problemen gehad en van de kostprijs moet ge zeker niet wakker liggen. Geen haperingen in mail of dataverkeer en voor mijn club wordt er heel wat afgemaild. ook zoals Scherpie zegt, geen problemen met aliassen of doorstuuradressen.
                En als ge al eens een probleem hebt, doen ze wat de reclame beloofd : 24/24 support.
                Meer moet dat niet zijn.....
                Greetzzzzzzzzzzzz......
                Wonnie
                www.spectare.be

                Comment

                Working...
                X