Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PaintShop Pro X5 versus PS Elements 12

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PaintShop Pro X5 versus PS Elements 12

    Hallo,

    Voor de nabewerking van mijn foto's werk ik met PaintShop Pro X5. Ik ben erg tevreden van dat programma. Maar bij een vriend het ik de PSE 12 gezien, en ook de bewerking meegemaakt.

    Zo heb ik mij een idee kunnen vormen over beide programma's. Maar ik ben nog niet helemaal zeker dat ik mij de PSE 12 ga aankopen. Heeft er iemand iets te zeggen over deze beide software programma's zodat ik in alle vertrouwen (eventueel) kan overschakelen naar PSE 12?

    Vriendelijke groeten,
    JPVD fotografie
    Canon EOS 7D en Canon EOS 60D
    Glas: Canon, Tamron en Sigma objectieven | statief - lichtmeter - filters - remote

  • #2
    Re: PaintShop Pro X5 versus PS Elements 12

    beide programmas zijn goed. als je later interesse heb om over te schakelen naar PS is het natuurlijk het beste om al met elements 12 te beginnen omdat de overstap dan heel makkelijk zal zijn, gezien de basis tools enz voortkomen uit PS. als je gewoon bent met paintshop te werken, en het programma bied JOU alles wat je er van verlangt zou ik geen overstap doen. maar twee programmas kunnen meer dan 1. zelf durf ik ook filters gebruiken van het ene programma en dan terug verder te werken in een ander.
    Last edited by hypnomedi; 28 juni 2014, 08:04.
    gr, JOHAN , nikon D90, D7100

    Comment


    • #3
      Re: PaintShop Pro X5 versus PS Elements 12

      Hallo Johan,

      Ik heb inmiddels de knoop doorgehakt en PSE 12 bestelt. Begin volgende week heb ik de software in huis. Ik zal niet nalaten om mijn ervaring hier even toe te lichten.

      Dank voor uw reactie en fijn weekend,
      JPVD fotografie
      Canon EOS 7D en Canon EOS 60D
      Glas: Canon, Tamron en Sigma objectieven | statief - lichtmeter - filters - remote

      Comment

      Working...
      X