Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Actieve leden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Actieve leden

    Weldra onder de 4000??? Waar ligt het probleem???
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Actieve leden

    De sport: voetbal?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Actieve leden

      Is dat een probleem ? Is kwantiteit een maatstaaf voor een vereniging ? Of is kwaliteit eerder troef ?
      4000 is evenmin een duiding naar de beoogde kwaliteit ...
      Lig ik eerlijk gezegd niet van wakker.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Actieve leden

        Ik ben akkoord met Wim, maar eerst dit.
        Allemaal cijfertjes......wat is een actief lid volgens BD ????????
        Moet je om actief lid te zijn : lidgeld betalen ? een bepaald aantal topics openen in een bepaalde periode ? een bepaald aantal foto's plaatsen gedurende een bepaalde periode ? is alleen op chit chat vertoeven zonder in de 'foto-afdeling' actief te zijn ook voldoende ?
        en zo kan ik nog een tijdje doorgaan.

        Misschien kan iemand van BD zelf daar een antwoordje op geven......alhoewel ik betwijfel of er überhaupt een antwoord komt van die kant.

        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: Actieve leden

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Ik ben akkoord met Wim, maar eerst dit.
          Allemaal cijfertjes......wat is een actief lid volgens BD ????????
          Moet je om actief lid te zijn : lidgeld betalen ? een bepaald aantal topics openen in een bepaalde periode ? een bepaald aantal foto's plaatsen gedurende een bepaalde periode ? is alleen op chit chat vertoeven zonder in de 'foto-afdeling' actief te zijn ook voldoende ?
          en zo kan ik nog een tijdje doorgaan.
          Een actief lid is iemand die in goede conditie verkeert en geregeld eens aan sport doet

          Comment


          • #6
            Re: Actieve leden

            Zelf heb ik er geen last van, maar anderen klagen over teveel reklame die overal opduikt. Zo pest je mensen al snel weg natuurlijk.

            Ik zie ook dat veel grote jongens van vroeger weggelopen zijn.

            Comment


            • #7
              Re: Actieve leden

              Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
              Een actief lid is iemand die in goede conditie verkeert en geregeld eens aan sport doet
              De spot drijven met mindervalide mensen.......wordt dit nu je nieuwe specialiteit of ben je altijd zo geweest .

              Comment


              • #8
                Re: Actieve leden

                Djivan,

                Misschien even de zoekfunctie gebruiken? Er zijn nogal topics hierover geweest.
                http://forum.belgiumdigital.com/sear...archid=1698286

                Niet teveel betwijfelen dus

                Jaja

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht

                Misschien kan iemand van BD zelf daar een antwoordje op geven......alhoewel ik betwijfel of er überhaupt een antwoord komt van die kant.

                Groetjes
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #9
                  Re: Actieve leden

                  Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                  Zelf heb ik er geen last van, maar anderen klagen over teveel reklame die overal opduikt. Zo pest je mensen al snel weg natuurlijk.

                  Ik zie ook dat veel grote jongens van vroeger weggelopen zijn.
                  Ik lees dat hier ook van die reclame, maar ik zie NOOIT reclame hier ?????????
                  Geen banners, niks....... Ik wil het liefst zo houden, maar ik zou begot niet weten hoe het komt dat sommigen die krijgen en anderen niet !?
                  Wat/wie bedoel je met grote jongens (de "lolbroek" van #5 zou wel antwoorden in de zin van 'zij die groter zijn dan 1m90' of zo...)

                  Groetjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: Actieve leden

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Ik lees dat hier ook van die reclame, maar ik zie NOOIT reclame hier ?????????
                    Geen banners, niks....... Ik wil het liefst zo houden, maar ik zou begot niet weten hoe het komt dat sommigen die krijgen en anderen niet !?
                    Wat/wie bedoel je met grote jongens (de "lolbroek" van #5 zou wel antwoorden in de zin van 'zij die groter zijn dan 1m90' of zo...)

                    Groetjes
                    Ook geen last van reclame hier.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Actieve leden

                      Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                      Djivan,

                      Misschien even de zoekfunctie gebruiken? Er zijn nogal topics hierover geweest.
                      http://forum.belgiumdigital.com/sear...archid=1698286

                      Niet teveel betwijfelen dus

                      Jaja

                      De zoekfunctie heb ik tot vervelens toe geprobeerd maar reeds lang opgegeven;
                      Ik heb hier reeds meerdere keren, en ik niet alleen, geschreven dat die zoekfunctie hier niet/nauwelijks werkt.
                      Wanneer ik jouw link van hierboven aan klik krijg ik "Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm."
                      Wel dat is exact hetgeen ik ook altijd te lezen krijg bij het zoeken naar.......

                      Groetjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Actieve leden

                        Djivan,

                        Da's gek ...
                        Hier werkt dat zonder problemen - bijgevoegd een screendump ...

                        Ik heb gewoon bovenaan rechts de zoekterm "actieve leden" ingevuld en klaar was kees.
                        Rarara ...

                        Jaja
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Actieve leden

                          Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                          Weldra onder de 4000??? Waar ligt het probleem???
                          Misschien omdat het nu 30 seconden duurt voordat een pagina opent.?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Actieve leden

                            Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                            Misschien omdat het nu 30 seconden duurt voordat een pagina opent.?
                            Bizar, pagina opent hier op 412ms...
                            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Actieve leden

                              Reklame ? Installeer https://adblockplus.org/

                              Jan

                              Comment

                              Working...
                              X