Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eb aan 't staketsel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eb aan 't staketsel

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Eb aan 't staketsel

    Mooie verdeling voorgrond/achtergrond/onderwerp. Ook mooie lijnen in het zand. Ik mis scherpte op de pier, misschien met opzet?
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Eb aan 't staketsel

      mooie foto ,vooral de compo vind ik mooi ook de details op de voorgrond (al is ie wel wat klein ) ,maar ik moet ook meegaan met de scherpte op de pier ,ik weet niet echt of het de scherpte is lijkt mij eerder wat ruis ,miss een hoge iso gebruikt ? exif kan ik niet zien

      Comment


      • #4
        Re: Eb aan 't staketsel

        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        mooie foto ,vooral de compo vind ik mooi ook de details op de voorgrond (al is ie wel wat klein ) ,maar ik moet ook meegaan met de scherpte op de pier ,ik weet niet echt of het de scherpte is lijkt mij eerder wat ruis ,miss een hoge iso gebruikt ? exif kan ik niet zien
        vooral veel ruis in de lucht.
        Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

        http://shantiguru.1x.com

        Comment


        • #5
          Re: Eb aan 't staketsel

          Wat de ruis betreft die zal ik relativeren, maar de scherpte laat inderdaad te wensen over duidelijk op te merken aan het woord "brasserie". Hoe dit mogelijk is blijft voor mij een vraag maar niet onbekend want heb dit nog al eens meegemaakt. Waarschijnlijk bij het verkleinen van de foto want origineel is deze opname optimaal scherp - nu blijf ik achter met en 'kater'
          Dank voor jullie reacties.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Eb aan 't staketsel

            Spijtig van de scherpte Raymond want voor de rest vind ik dit een hele mooie opname met veel diepte

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment

            Working...
            X