Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 50mm info

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma 50mm info

    Dag iedereen,

    Ik ben van plan om een Sigma 50mm 2.8 ex te kopen,maar is die ook geschikt voor portret fotografie.
    Of ben ik beter met een Canon 50mm 1.4/1.8

    Groeten Tibo
    Canon EOS 10D + BG-ED3 / Sigma 50-500 APO RF ~ Sigma EF-500 DG ST ~ Tokina 28-70 ATX PRO SV

  • #2
    Neem maar die Canon 1.8, is weliswaar een plastieken lens en geen L-glas maar is wel een van de beste lenzen en scherpste lenzen die Canon ooit heeft gemaakt. Prijs: voor een goeie 100 euro haal je hem in huis. Beste prijs-kwaliteit die Canon ooit heeft geboden.

    Net zoals verplichte literatuur op school is dit een verplichte lens voor elke Canon-man en -vrouw.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Tibo
      Dag iedereen,

      Ik ben van plan om een Sigma 50mm 2.8 ex te kopen,maar is die ook geschikt voor portret fotografie.
      Of ben ik beter met een Canon 50mm 1.4/1.8

      Groeten Tibo
      Wacht nog even er komt einde van de maand de nieuwe Sigma

      en dit is de link http://www.sigma-benelux.nl/producten/product.php?pid=58

      en dit is de link voor de 105mm http://www.sigma-benelux.nl/producten/product.php?pid=57
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        Ik zou proberen of je nog ergens de mkI 50mm de metalen versie van Canon kunt vinden. Ik heb er laatst 1 op de kop getikt voor 80 euro bij foto Kral niet 1 krasje te vinden met een half jaar garantie. Je hebt dan ook nog eens een collectors item waar nu al bedragen van rond de 150 euro voor word geboden op marktplaats. Echt een aanrader deze lens. Alleen vind ik dat hij snel in servo focus slaat. Voor de rest super.
        Canon EOS Rebel | EF-S 18-55 | 50mm Mk1 1.8 | 28-105 USMII 3.5/4.5 | 70-210 3.5/4.5usm |Tiffen Polarizer | Tiffen Uv | 512MB Lexar

        Comment

        Working...
        X