Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hooibeestje?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hooibeestje?

    Vandaag eindelijk eens uit mijn bed geraakt, om 3:30 vertrokken naar mijn favoriete vlinderplaatsje Virionval.

    Ik ging het meest voor de bleekblauwtjes maar deze waren niet op afspraak, daarentegen het waren de dambordjes die op afspraak waren.

    Hier volgen er later eerst dit hooibeestje met een iets andere BG ik hou wel een paintend BG.



    Hopelijk valt hij een beetje in de smaak

  • #2
    Re: Hooibeestje?

    Proficiat voor het vroege opstaan, zou ik ook eens moeten doen om naar die mooie streek te gaan.

    Toch een beetje jammer dat je het vlak van de vlinder niet helemaal parallel met de rug van je camera gelegd hebt zodat ook de vleugeltjes tot op 't einde scherp zijn.
    De bg is er eentje om van te smullen al zou ik daar liever linksboven wat meer van gezien hebben en misschien wat minder rechtsonder
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Hooibeestje?

      Mooie kleur en achtergrond!
      Verder volg ik de opmerking van 'Frakske' aangaande de scherpte en de compo!
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

      Comment


      • #4
        Re: Hooibeestje?

        De minpunten bij deze plaat worden ruimschoots goed gemaakt door de pluspunten

        Comment

        Working...
        X