Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apple ID

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Apple ID

    Hallo

    IK heb problemen met het aanmaken van een apple-ID.
    Het is te zeggen... ik heb het ID aangemaakt en een mail gehad met bevestigingscode, maar wanneer ik iets wil downloaden, komt er te staan dat dit de eerste keer is dat ik het account gebruik (wat ook klopt) en dat ik moet checken als alle gegevens kloppen.

    Als ik verder klik, moet ik (nogmaals) het privacyakkoord ondertekenen, en ook een betaalmiddel kiezen, (visa, mastercard....)
    Ik wil echter deze gegevens niet ingeven, als ik een app koop die geld kost, koop ik een ituneskaart. Maar ik kan deze stap niet overslaan!

    Vroeger kon dit wel. Weet iemand hoe ik dit moet omzeilen?

    Alvast bedankt!
    Lowepro Fastpack 100 - Nikon D7000 - Nikon 18-105 f3.5-5.6 - Nikon 35mm f1.8G - Sigma 17-50 f2.8 - Manfrotto 294 series

  • #2
    Re: Apple ID

    Lukt niet zonder creditcard gegevens.

    Comment


    • #3
      Re: Apple ID

      Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
      Lukt niet zonder creditcard gegevens.
      Volgens mij kan dat wel.
      Ik werk toch enkel en alleen via iTunes kaarten.
      Maar vraag me niet meer hoe ik dat ingesteld heb....destijds ook mee gesukkeld....
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: Apple ID

        Ja het kan wel.
        Indien je nog geen apple id hebt ga je naar itunes en daar moet je een "gratis" app of game aanschaffen. Wanneer apple je id vraagt geef je aan dat je geen id hebt en een nieuw wil aanmaken. Op deze manier moet je geen creditcard ingeven.
        Dus als je geen creditcard wil opgeven kan je misschien best een nieuw id aanmaken en dit dan blijven gebruiken.
        I love my D500

        Comment


        • #5
          Re: Apple ID

          Comment

          Working...
          X