Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

@ Last Vacation ........

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • @ Last Vacation ........


  • #2
    Re: @ Last Vacation ........

    Dit zijn dezelfde keiklinkers ;-) héhé

    Comment


    • #3
      Re: @ Last Vacation ........

      Ja, ja Jeannot...hoog tijd dan dat we hier een Glamour Klinkers forum onderdeel opstarten, misschien geeft dit dan wat meer feedback op foto's ?

      Who knows ?

      Grtz, DD.

      Comment


      • #4
        Re: @ Last Vacation ........

        Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
        Ja, ja Jeannot...hoog tijd dan dat we hier een Glamour Klinkers forum onderdeel opstarten, misschien geeft dit dan wat meer feedback op foto's ?

        Who knows ?

        Grtz, DD.
        Ja hahahaha Idd Daniel kunnen we daar met een blurke hier en een highlight daar
        mss nog een reactie verwachten lol ;-)

        Comment


        • #5
          Re: @ Last Vacation ........

          Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
          Ja, ja Jeannot...hoog tijd dan dat we hier een Glamour Klinkers forum onderdeel opstarten, misschien geeft dit dan wat meer feedback op foto's ?
          Het zou ook interessant zijn als de ervaren fotografen in dit forumonderdeel eens wat meer hun ongezouten mening geven op andermans werk.

          Ik (de onervaren fotograaf) vind dit geen slechte foto. Mooi model, zacht licht. Een beetje druk misschien met die print op dat kleedje en die haag achter haar hoofd, maar verbeter me gerust als ik mis ben.

          Comment


          • #6
            Re: @ Last Vacation ........

            Er is veel te weinig humor op bd en veel te veel ongepast serieux. Er mag toch eens gelachen worden, he leonide. Vind het grapje wel goed.
            Trouwens, ik vind dat je het meest leert door foto's van vakmensen grondig te bekijken. Beide heren bieden dat hier kosteloos aan. Er valt zoveel te zien, ga er niet te snel over
            My Website : http://www.ineedair.org
            Music / Painting / Motion Graphics / Image
            Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

            Comment


            • #7
              Re: @ Last Vacation ........

              Tuurlijk mag er gelachen worden. Graag zelfs. Ik stel alleen vast dat veel goede fotografen (zonder namen te willen noemen) foto's posten maar zelf niet of nauwelijks nog reageren op andere foto's, terwijl anderen (ook in beoordeling) daar wel gebaat mee zouden kunnen zijn. Al wil ik geenszins verwijtend overkomen hoor, maar ik heb wel de indruk dat er een dikke laag stof op dit forum ligt.

              Comment


              • #8
                Re: @ Last Vacation ........

                Zoals steeds van Jeannot een technisch perfecte foto. Enig minpuntje voor mij is dat het model er als een lappenpop bij ligt.

                Comment


                • #9
                  Re: @ Last Vacation ........

                  Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
                  Zoals steeds van Jeannot een technisch perfecte foto. Enig minpuntje voor mij is dat het model er als een lappenpop bij ligt.
                  Haar hoofd/blik is een beetje vreemd afgewend?

                  Comment

                  Working...
                  X