Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oo-jmc

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oo-jmc

    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Oo-jmc

    355 maal bekeken en geen ( negatieve ) opmerkingen, kan dus blijkbaar niets aan verbetert worden. Maar blijkbaar niet goed genoeg. Zal dus, zoals ik elders al vermelde, mijn conclusies maar trekken.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Oo-jmc

      Troost u, ik ervaar hetzelfde in een eigen post!!
      Over uw plaatje;
      De beweging zit er in ieder geval in, aan de schroef te zien toch. Maar verder gaat mijn kennis echter niet.

      Grtz, Jakke.

      Comment


      • #4
        Re: Oo-jmc

        Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
        ..., kan dus blijkbaar niets aan verbeterd worden. Maar blijkbaar niet goed genoeg. Zal dus, zoals ik elders al vermeldde, mijn conclusies maar trekken.
        Ik weet niet wat je elders al vermeldde, maar dat je geen opmerkingen kijgt over deze foto valt volgens mij wel mee hoor. Geen fantastisch weer, de wolken mochten zelfs nog wat dramatischer geweest zijn, dan had iedereen veel beter gezien dat het toestel toch wat zonlicht vangt. De beweging is goed, zit ook mooi in 't kader.
        The only time you have too much fuel is when you are on fire

        Comment


        • #5
          Re: Oo-jmc

          Oorspronkelijk geplaatst door StevenD Bekijk bericht
          Geen fantastisch weer, de wolken mochten zelfs nog wat dramatischer geweest zijn, dan had iedereen veel beter gezien dat het toestel toch wat zonlicht vangt.
          Inderdaad.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment

          Working...
          X