Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bedankt Teddy, Mic en alle andere

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bedankt Teddy, Mic en alle andere

    testrijders die van deze motor-shooting Stille Waters een onvergetelijk dag hebben gemaakt. De weergoden waren ons goed gezind (behalve dat kleine buitje na de pic-nic) het gezelschap was fantastisch en het programma heel afwisseld en goed voorbereid, in één woord super en voor een derde herhaling vatbaar. Dus op naar een volgende motor-shooting in 2005

    Groetjes Vicky

  • #2
    Ook merci om er bij geweest te zijn Vicky, heb al iets gepost, zie http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=44535&whichpage=21

    Zijn moe... + véél gegeten

    Ja, dat buitje na die pic-nic wan nauwelijks de naam buitje waardig hé.

    Allez, nu up naar de Zoo-SD

    Comment


    • #3
      Teddy, we hebben je niet meer gezien na 't fort... bij deze; meci hee maat! 't was nen toffen dag.
      http://www.theafricabug.com

      Comment


      • #4
        Same here Teddy,

        na het fort zijn we doorgereden maar je was in geen velden of wegen te bekennen.

        Dus dan maar via deze weg thanx voor de organisatie en de "mooie" dag. We mogen inderdaad ons pollekes kussen wat betreft het weer want het had heel wat erger kunnen zijn.

        Je ziet maar: "Wie niet waagt, niet wint".

        mvg,
        Giant Pat & Bokske (nieuwe naam, bijzit vond ze maar niets ...)
        Do or Do Not - There is no try ...
        www.giantpat.be

        Comment


        • #5
          Yep, Pieter en ik hebben ons ook best geamuseerd en ja, ook wel een paar foto's genomen ! Thanks voor de organisatie
          http://katrijn.fotopic.net
          Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

          Comment


          • #6
            @Teddy> het was een geslaagde dag
            @Jaja> je ei heeft gewerkt .. hard gekookt of niet .. kunnen we dat ei niet mumificeren en elke shootingdag meenemen ?
            @mic>proficiat met je "promotie" als SD sekretariaat manager



            edit: en de groepsfoto op de tarmac



            Comment


            • #7
              Ook van mij; bedankt Teddy en iedereen van de organisatie.
              Het is goed meegevallen.
              Ook al was het nogal eenzaam in de wagen...
              De afzeggers hadden ongelijk...

              Comment


              • #8
                Ik heb er ook van genoten! En dat buitje? Hoeveel dagen op een jaar krijgen we minder regen? Volgens mij was het één van de betere dagen van 't jaar, en met zo'n programma en zo'n gezelschap staat hij in mijn top 10.

                Bedankt aan iedereen voor het fijne gezelschap
                @ TB en co voor de organisatie
                @ Celle en Mic, mijn chauffeurkes voor die superdag
                @ ???, mijn chauffeurke op de moto (sorry, ik ben de naam vergeten)

                Groetjes,
                Lut
                -------------------------------------------
                http://lut.fotopic.net

                Comment


                • #9
                  Bedankt aan allen. Zowel organisatoren als alle anderen die er een echte toffe dag van maakten.
                  Slechts EEN GROOT MINPUNT.
                  Pas om 22u30 thuisgekomen. Ik moest nog den afwas doen en ik moest nog 2 Gig fotokes downloaden op de PC. Dat laatste ging nogal, maar dat eerste was niet zonder commentaar
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #10
                    Visio,

                    Kan je de groepsfoto ergens online zetten in groot formaat? ...voor onze persoonlijke albummekes hee

                    Thanks!
                    http://www.theafricabug.com

                    Comment


                    • #11
                      Visio,

                      Kan je de groepsfoto ergens online zetten in groot formaat? ...voor onze persoonlijke albummekes hee
                      Lap, het moet weer eens lukken ... ik sta er niet op op de groepsfoto ...

                      Bij deze ook een oproep aan alle die aanwezig waren - jullie mogen foto's van mij en/of mijn moto steeds doorsturen naar mijn adres giantpat@hotmail.com

                      Thanx,
                      mvg,
                      Giant Pat

                      @Lut: ik denk dat ik dat was - graag gedaan hoor ...
                      Do or Do Not - There is no try ...
                      www.giantpat.be

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by giantpat
                        @Lut: ik denk dat ik dat was - graag gedaan hoor ...
                        @Giantpat: Ik zal het nooit meer vergeten. Merciekes!

                        Als iemand hiervan een foto heeft, dan zou ik het ook fijn vinden om de originele per mail te ontvangen!

                        Comment


                        • #13
                          Thx aan iedereen die er aan meewerkte alsook al degenen die zijn opgedaagd. De dag was zeer goed en zoals alle sd's weer nieuwe mensen leren kennen. Het gaf ook de gelegenheid om nog eens achterop te zitten bij de motards waarvoor dank an die mensen ook
                          Deze week eens mijn bijdrage laten zien van die toffe dag
                          Respect begint bij uzelve

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by lut
                            Originally posted by giantpat
                            @Lut: ik denk dat ik dat was - graag gedaan hoor ...
                            @Giantpat: Ik zal het nooit meer vergeten. Merciekes!

                            Als iemand hiervan een foto heeft, dan zou ik het ook fijn vinden om de originele per mail te ontvangen!
                            'k heb een foto genomen van jullie beide op de moto en zal de foto doorsturen naar jullie mailbox
                            Groetjes Vicky

                            Comment


                            • #15
                              Zo te zien heb ik véél gemist, wow, geweldig... er zijn er nog-al-wat die er eens even opgezeten hebben en dat is toch heerlijk he, zo mensen eens de kans geven om eens op een motor te kunnen zitten en mee te rijden natuurlijk...

                              Maar ja als je(wij dus) van voor "moet" rijden, mis je wel veel hé.

                              Dat van Lut en Umco wist ik niet, Toetje ook? nog anderen.

                              JA ons eigen Vicky !!!!!

                              Na lang en moeizaam overedingswerk en alle bezwaren de kop ingedrukt, is zij uiteindelijk "bezweken" en heeft een toertje met Harrietje mee gedaan
                              DIE foto's die toen gemaakt zijn wil ik wel héél graag zien


                              't was wel even druk op de pic-nic plaats met motor-iniciatie-rijden, sorry voor diegenen die nog hebben gevraagd hebben om daar een ritje te doen(vind ik wel erg), maar we waren al erg verlaat op schema.

                              Comment

                              Working...
                              X