Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleine B&W Case (Pelican) toegelaten als handbagage?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kleine B&W Case (Pelican) toegelaten als handbagage?

    Hallo,

    Ik wil me een B&W Outdoor case 20 aanschaffen voor mijn twee lenzen veilig te vervoeren tijdens onze trektochten.
    Aangezien we dit najaar naar Zweden trekken wil ik er toch zeker van zijn dat mijn kostbare objectieven veilig opgeborgen zitten in de rugzak.
    Nu vroeg ik me af of er iemand ervaring heeft met deze cases of de Pelican variant, deze mogen denk ik gewoon mee als handbagage?

    En nog een bijkomende vraag klopt het nu dat reserve accus in de handbagage mogen ( moeten ), dit heb ik namelijk toch het liefste omdat ze dan nog zeker 100 procent opgeladen zijn als ik aankom op mijn bestemming. Ik zit namelijk 3 weken zonder stroomvoorziening...
    Groeten
    Kasper
    www.kaspergeuns.com/

  • #2
    Re: Kleine B&W Case (Pelican) toegelaten als handbagage?

    .....
    Last edited by Lalonde; 28 juni 2014, 00:28.

    Comment


    • #3
      Re: Kleine B&W Case (Pelican) toegelaten als handbagage?

      Ja we vliegen weer met dezelfde luchtvaartmaatschappij als vorige keer. Gaan ze ooit bij de metaalscanner waar je je handbagage gescant wordt hierover klagen... Want zij weten toch niet met welke luchtvaartmaatschappij je vliegt.

      Ik heb altijd de plastieke afdekkapjes over mijn reserve accu's zitten. En de accu's van mijn vriendin haar Gopro wikkel ik in huishoudfolie. Mij lijken ze dan toch wel deftig bewaard.
      Ik heb een viertal stuks meer, voor de Gopro hebben we een 6-tal accu's mee. Dit lijkt me zeker geen overdreven hoeveelheden. De Gopro vreet nu éénmaal accu's eens je aan het filmen bent.
      Groeten
      Kasper
      www.kaspergeuns.com/

      Comment

      Working...
      X