Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

smarphone Huawei ascend G 6

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • smarphone Huawei ascend G 6

    Zijn er hier die ervaring hebben met de Huawei Ascend G6, deze kan je nu bij telenet kopen voor 49 € mits een abonnement van 15 € maandelijks.
    Neemt het toestel mooie foto's, en het bijzonderste natuurlijk hoe doet de batterij het ? .
    dank voor de reacties.

  • #2
    Re: smarphone Huawei ascend G 6

    Ik heb een P6, maar camera en batterij zijn dezelfde als de G6.

    Levensduur van de batterij is niet om naar huis te schrijven. Bij intensief gebruik haal je paar uurtjes, bij 'recreatief' gebruik,als ik af een toe een app, eens e-mail, eens op fb,... kom je de dag net toe.

    Foto kwaliteit is redelijkgoed, zeker buiten bij goed licht. Binnen bij iets minder licht valt het ook mee maar in een ruimte met veel lampen is veel minder maarja het is en blijft een gsm en geen volwaardige camera

    Vb buiten in de zon



    Binnen, niet donker maar ook niet licht

    Veel lichten



    Foto's zijn nu wel met tapatalk geupload, dus de kwaliteit van de originele foto's is nog wel net iets beter en scherper.
    Last edited by IbifaHo; 20 juni 2014, 09:52.

    Comment


    • #3
      Re: smarphone Huawei ascend G 6

      Ik zou eerst al kijken of de batterij verwisselbaar is, zodat je een nieuwe kan kopen als de originele helemaal de mist ingaat qua autonomie.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #4
        Re: smarphone Huawei ascend G 6

        Batterij kan je niet veranderen. Toch niet zonder heel je gsm uiteen te schroeven.

        Comment

        Working...
        X