Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herstelling Yashica T4?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Herstelling Yashica T4?

    Dag allen,

    Er scheelt iets met de lens van mijn Yashica T4, een 35mm point & shoot camera. Elke foto is langs de ene helft scherp en langs de andere helft enorm wazig. Ik ben in Gent al verschillende fotografiewinkels binnen gestapt om te vragen of ze mijn Yashica T4 kunnen repareren, maar ze hadden er geen ervaring mee, waardoor ze mij niet konden helpen. Heeft er iemand van jullie een idee waar ik mijn Yashica T4 kan binnen brengen? Het hoeft niet noodzakelijk in Gent te zijn. Ik wil er gerust voor naar Brussel, Antwerpen,… rijden. Of als iemand van jullie ooit hetzelfde voor had met een ander fototoestel en weet hoe dit te herstellen valt, laat het gerust weten

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Herstelling Yashica T4?

    Ik heb een T5 gehad, mooi toestelletje, maar als de lens scheef is gegaan denk ik dat een andere op de kop tikken goedkoper is dan repareren.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #3
      Re: Herstelling Yashica T4?

      Jammer genoeg is het tegenwoordig niet zo gemakkelijk om een T4 of T5 op de kop te tikken... Ik heb dan ook heel lang moeten zoeken naar de T4 die ik nu had. Daarom dat ik hem hoopte te herstellen. Ik denk ook dat de lens scheef is gegaan, maar ik heb er geen idee van hoe moeilijk dit te herstellen valt en hoeveel dat dit kost... Ik denk dat ik mijn vraag nog eens ga stellen op een 'analoog' forum

      Maar ik vrees er ook voor dat ik mijn T4 zal mogen begraven...

      Comment


      • #4
        Re: Herstelling Yashica T4?

        Contax heeft ook ontzettend veel analoge compact camera's en er zijn er ook redelijk wat van in omloop. Prijzen liggen wel ietsje hoger.

        Comment

        Working...
        X