Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

    Ik wel! En ik ben er flink blij mee.
    Een Photoshop/Illustrator-cursus van 1599 euro.
    Het heeft eigenlijk niets met mijn werk te maken en toch kreeg ik gisteren groen licht om die cursus te volgen.
    Ik weet wel dat hij een groot deel daarvan kan recupereren maar ik vind het toch een leuk cadeautje! Merci baas!
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

  • #2
    Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

    Ik, sinds september 2007 iedere maand 1750€ op mijn rekening, zonder daar nog iets voor te moeten doen. :-)
    Last edited by Guest42; 17 juni 2014, 15:55. Reden: Melding Ipad verwijderd.

    Comment


    • #3
      Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Ik, sinds september 2007 iedere maand 1750€ op mijn rekening, zonder daar nog iets voor te moeten doen. :-)
      Is Philips nog steeds zo'n goede ex-baas?

      Verzonden vanaf mijn desktop met behulp van mijn vingers.

      Comment


      • #4
        Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

        Regelmatig chocolade...
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

        Comment


        • #5
          Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

          Vroeger wel, met de Kerst en met het verlof altijd een bruin envelopje met inhoud (deze laat ik aan jullie verbeelding over ).......maar sedert ik niet meer werk niet meer natuurlijk.
          Cursussen volgen op kosten van de firma mochten wij zoveel als we maar wilden.......als ze maar met het werk te maken hadden.
          Groetjes

          Comment


          • #6
            Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

            Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
            Is Philips nog steeds zo'n goede ex-baas?
            Wat noem je een goede ex-baas ?
            Voor mij persoonlijk mocht het toch nog enkele jaren blijven hoor, kreeg dan ongeveer het dubbele, en moest eigenlijk
            ook niet meer doen dan wat helpen bedenken hoe een ander het best zou doen.
            Cursussen volgen kon er ook, en voor gelijk wat, als je er maar af en toe eens eentje tussen nam die de firma ten goede kwam,
            maar die stelden ze dan zelf voor, een weekje Almelo (machinefabriek bezoeken) kon er ook wel eens af, en dat in een goed hotelletje met
            alles er op en er aan.
            Toen ik in 2005 voor 36 dagen naar Duitsland ging, (in drie keer) kregen we gewoon een onbegrensde bankkaart mee, tijdens de weekends dat we daar waren, mochten we alles betalen met de kaart van de firma, bezoek museum, uit eten en drinken, een geschenkje voor vrouw en kinderen was beperkt tot een paar honderd euro, nooit commentaar gekregen, ik weet het niet meer zeker, maar ik meen dat
            we per week 500€ vrij mochten verteren, hotelkosten en eten niet inbegrepen natuurlijk.

            Ik kan dus zeggen dat ik een goede baas had, en eigenlijk nog heb, enige wat wij moeten doen is twee keer per jaar
            een ondertekend briefje sturen dat ik nog in leven ben, zodat ze weten dat ze verder mogen storten.....
            Last edited by Guest42; 17 juni 2014, 16:23.

            Comment


            • #7
              Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

              Wel, ik krijg elk jaar een vrijkaart voor de trein in de Benelux + rond de 50 gratis biljetten voor mijn eega + dat we 50% korting hebben in Europa.
              Helaas nemen we omzeggens nooit de trein. Verleden jaar nul comma nul keer, twee jaar terug zijn we twee maal naar Hasselt geweest en één maal naar Antwerpen.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

                Paaseieren van den 365
                FLICKR PHOTOSTREAM
                Just try to comprehend that which you'll never comprehend

                Comment


                • #9
                  Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

                  Gewoon helemaal niets. Zelfs een cursus die met het werk te maken heeft kan er niet af.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                    Gewoon helemaal niets. Zelfs een cursus die met het werk te maken heeft kan er niet af.
                    'k Heb ooit zo'n cursus willen volgen (ProEngineer Wildfire) , het mocht wel maar alleen tijdens mijn vakantie en de kosten delen.
                    De ene werkgever is de andere niet.........
                    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      Wel, ik krijg elk jaar een vrijkaart voor de trein in de Benelux + rond de 50 gratis biljetten voor mijn eega + dat we 50% korting hebben in Europa.
                      Helaas nemen we omzeggens nooit de trein. Verleden jaar nul comma nul keer, twee jaar terug zijn we twee maal naar Hasselt geweest en één maal naar Antwerpen.
                      Ge moogt die kaarten gerust opsturen, tegenwoordig is het plezier van autorijden ver te zoeken.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #12
                        Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

                        Ne stamp onder mijn viool en een slechte evaluatie wanneer het werk niet naar zijn goesting vlot.

                        Maar ik ga mij binnenkort eens laten gaan en hij gaat ne ferme schot in zijn klokkenspel terugkrijgen.

                        Ook verzonden vanaf mijn desktop met behulp van mijn vingers.
                        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

                          Mijn eerste baas ooit was een goeien
                          Het beste dat ik kreeg van hem was zijn dochter

                          Al de ander bazen en firmas dat ik voor gewerkt heb waren wrekken.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

                            Ja onlangs nog: een herberekening van achterstallige, niet-uitbetaalde premies, die me een paar duizend Euro's kost. De herberekening werd goedgekeurd door de vakbonden. Als ik naar de arbeidsrechtbank stap (zonder vakbondsadvokaat, uiteraard...) win ik dat vingers in de neus, maar heb ik geen baan meer.
                            Goed bezig: binnenkort kunnen we weer ergens in de Ardennen in de bomen gaan hangen bij wijze van "teambuilding"...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

                              Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                              Mijn eerste baas ooit was een goeien

                              Al de ander bazen en firmas dat ik voor gewerkt heb waren wrekken.
                              of hadden geen dochters,,?
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X