Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hé, jij daar!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hé, jij daar!

    Mijn eerste poging om insecten vast te leggen. Ik ben niet in het bezit van een macrolens, maar heb een voorzetlensje van Raynox (dcr-250)
    Ik had hem graag nog wat scherper gehad op het linkeroog, maar voor een eerste libellenjacht ben ik wel tevreden
    mvg Christophe

  • #2
    Re: Hé, jij daar!

    Faschinerende ogen, maar persoonlijk vind ik de scherptediepte net iets te weinig.

    Comment


    • #3
      Re: Hé, jij daar!

      Voor mij een grafisch sterk beeld maar, inderdaad, voor een macro opname net te weinig scherpte
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Hé, jij daar!

        ach de een vindt het niets de ander wel zoals ik
        hou wel van die heel beperkte DoF omdat de oogjes heel mooi scherp zijn
        alleen mag je de kleuren een beetje temperen het groen komt voor mij veel te geel over
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #5
          Re: Hé, jij daar!

          Mooi resultaat met de Raynox en vind de beperkte DOF gepast en op de juiste plaats.
          Kleuren iets te gesatureerd.
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment


          • #6
            Re: Hé, jij daar!

            Mooi door de contrasterende kleuren. Dof is een kwestie van smaak, ik ben fan van een heel smalle scherptediepte.
            Geniet van foto's maken

            Comment


            • #7
              Re: Hé, jij daar!

              Bedankt voor de toffe reacties! Het linkeroog had ik zelf nog iets scherper gewild, ik ga het geel nog een beetje desatureren; bedankt voor de tips en commentaar
              mvg Christophe

              Comment


              • #8
                Re: Hé, jij daar!

                Ik vind het mooi, de kleuren. DOF stoort mij niet, maakt het wat abstracter.

                Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

                Comment

                Working...
                X