Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cashback canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • cashback canon

    Hallo,

    Ik denk dat ik al mijn gegevens heb ingevuld maar mijn Status van geldtransfer staat op Instelling heeft iemand een idee wat ik nog moet doen voor ze mijn geld storten?

    Alvast bedankt
    Canon EOS 70D, Canon EF 70-200mm f/2.8L , Canon EF 50mm f/1.4 USM, Canon Speedlite 600EX-RT, Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6, Canon EF-S 18-55 IS
    flickr Blog Facebook

  • #2
    Re: cashback canon

    Gewoon wachten, op gegeven moment zal je status veranderen naar goedgekeurd of iets dergelijks en krijg je ook een mail als je inderdaad in aanmerking komt voor die terugbetaling en als je de gevraagde gegevens correct hebt ingevuld. Althans zo ging het bij mij.

    Geert

    Comment


    • #3
      Re: cashback canon

      maar ik heb al een mail gekregen dat het in orde zou zijn
      Canon EOS 70D, Canon EF 70-200mm f/2.8L , Canon EF 50mm f/1.4 USM, Canon Speedlite 600EX-RT, Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6, Canon EF-S 18-55 IS
      flickr Blog Facebook

      Comment


      • #4
        Re: cashback canon

        Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
        Gewoon wachten, op gegeven moment zal je status veranderen naar goedgekeurd of iets dergelijks en krijg je ook een mail als je inderdaad in aanmerking komt voor die terugbetaling en als je de gevraagde gegevens correct hebt ingevuld. Althans zo ging het bij mij.

        Geert
        zo is het bij mij ook gegaan. Ik heb 2x genoten van een cashback, de eerste keer ging het snel, de 2de heb ik ongeveer 3,5 maanden mogen wachten maar dit was wel een aankoop in Nederland.

        Oorspronkelijk geplaatst door stijng Bekijk bericht
        Hallo,

        ...... heeft iemand een idee wat ik nog moet doen voor ze mijn geld storten?

        Alvast bedankt
        wachten
        Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

        Comment

        Working...
        X