Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

70-300/4.0-5.6 Macro APO Super II (test)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 70-300/4.0-5.6 Macro APO Super II (test)

    mvg
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

  • #2
    Gefeliciteerd met je aankoop. Ik ben ook op zoek naar een telelens, maar ben een absolute leek. Vandaar dat ik reageer en liever de mening van een gebruiker hoor dan iemand die meteen met reacties komt over lensen ver buiten m'n budget. De foto van de schoorsteen (2004_0710_123840AA.jpg) vind ik superscherp. Moet je deze lens handmatig scherpstellen of gaat dat automatisch, iets wat ik (zoals gezegd leek) niet kan ontdekken op de site van Sigma. Ik wil hem eventueel aanschaffen voor m'n Nikon D70.
    Waar heb je hem aangeschaft en (nog brutaler) wat heb je ervoor betaald?

    veel plezier met je nieuwe aanwinst

    met groet
    Chris
    NIKON D90 | Sigma 17-50 f2.8 OS | Nikkor 50 f1.8 | Sigma AF 70-300 APO Super Macro II | Nikon MB-D80 |Nikon SB600| Sony DSC-HX60V | MeFoto A1350 | http://www.parijsmijnstad.nl

    Comment


    • #3
      Ik ben sinds gisteren ook trotse eigenaar van die lens... Heb ze nog niet echt kunnen testen maar jouw foto's zien er schitterend uit... hoop dat die van mij gelijkaardige resultaten aflevert.

      Even nog een ander vraagje dat ik in een andere thread ook al heb gepost : de cirkel die vooraan op de lens getekend staat, is die goud- of roodkleurig?

      Comment


      • #4
        Allee dat reeksje staat er ondertussen dus al en ziet er perfect uit.

        Is mijn inziens in dat bereik ook een van de beste kopen die je kan doen.

        Comment

        Working...
        X