Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GMail: map "VERZONDEN BERICHTEN" altijd leeg. Oplossing?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • GMail: map "VERZONDEN BERICHTEN" altijd leeg. Oplossing?

    Mijn vrouw gebruikt GMail op haar tablet.
    Ze klaagt steeds dat ze "niet kan zien wat ze allemaal heeft verzonden", want de map "Verzonden" blijft "leeg"!
    Ik heb toen even gekeken, en inderdaad...verstuurde berichten komen tijdens het verzenden in de map "postvak uit", maar daarna zijn ze spoorloos...
    Als ik links op het scherm op het knopje "Verzonden" druk, dan verschijnt rechts, dus waar je normaal de berichten verwacht, een balkje met daarin een ringetje dat ronddraait en ronddraait en ronddraait...en verder niks.
    Dus men is nooit zeker wat men heeft verstuurd en wanneer/of dat is gebeurd.
    Volgens haar is dat sinds ik het besturingssysteem heb geüpgraded naar kitkat.
    Ik weet dat GMail enigszins anders ineen steekt dan een gewoon Email programma op de PC, maar ik heb me echter nog niet in dit systeem verdiept omdat ik niet echt nood heb aan zo'n tablet-pc.
    Ik heb al op het WWW gezocht, maar krijg daar geen afdoende oplossing voor dat probleem.
    Dus probeer ik het hier ook nog eens...

    Dus, bollebozen onder jullie: Weet iemand hoe ik dat probleem oplos?
    Last edited by dréten; 14 juni 2014, 09:38.

  • #2
    Re: GMail: map "VERZONDEN BERICHTEN" altijd leeg. Oplossing?

    Zou iets te maken hebben met een (verkeerd ingestelde) filter die de mails delete...

    Comment


    • #3
      Re: GMail: map "VERZONDEN BERICHTEN" altijd leeg. Oplossing?

      Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
      Zou iets te maken hebben met een (verkeerd ingestelde) filter die de mails delete...
      graag wat meer uitleg, Wimpy.

      Comment


      • #4
        Re: GMail: map "VERZONDEN BERICHTEN" altijd leeg. Oplossing?

        Ik heb in mijn Gmail account om een of andere reden een map 'verzonden berichten' en een map 'sent items' (god mag weten waarom).
        Misschien staan er bij haar ook twee folders en komen de berichten in de Engelstalige folder terecht?

        Comment


        • #5
          Re: GMail: map "VERZONDEN BERICHTEN" altijd leeg. Oplossing?

          Misschien helpt dit ?

          Klik op dat tandwieltje rechts boven > instellingen kiezen

          "Labels" selecteren en dan bij "verzonden berichten" > weergeven selecteren.
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #6
            Re: GMail: map "VERZONDEN BERICHTEN" altijd leeg. Oplossing?

            Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
            Misschien helpt dit ?

            Klik op dat tandwieltje rechts boven > instellingen kiezen

            "Labels" selecteren en dan bij "verzonden berichten" > weergeven selecteren.
            nergens zo'n instelling te vinden hoor.
            tandwieltje is er niet...
            onderaan heb ik dus geklikt op het menu en vervolgens gezocht in de instellingen...niks!

            Comment


            • #7
              Re: GMail: map "VERZONDEN BERICHTEN" altijd leeg. Oplossing?

              En als je zoekt? Mijn interface staat in het engels, maar als ik zoek op in:sent geeft ie me alles wat in verzonden staat. Geen idee of gmail dat gaat vertalen.

              Comment


              • #8
                Re: GMail: map "VERZONDEN BERICHTEN" altijd leeg. Oplossing?

                Als je via een pc en de browser naar de account gaat kijken, staan de mails er dan wel?

                Anders op uw tablet de account eens wissen of beter nog via instellingen => Algemeen => Applicatie beheer => Gmail => Gegevens wissen en eens herstarten.
                Dan moet ge uw accountgegevens nadien wel eens terug ingeven, maar dat kan geen kwaad voor de mails mits die toch online staan en niet verloren gaan.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: GMail: map "VERZONDEN BERICHTEN" altijd leeg. Oplossing?

                  Kijk eens bij "alle berichten" of "sent"


                  John

                  Comment


                  • #10
                    Re: GMail: map "VERZONDEN BERICHTEN" altijd leeg. Oplossing?

                    Alvast bedankt voor jullie hulp!

                    Ik heb dus een keer mams d'r paswoord gevraagd en ingelogd op mijn PC.
                    Daar staan alle berichten inderdaad nog wél.

                    Dus volgens jullie mag ik nu Gmail van de tablet verwijderen en vervolgens herbeginnen?

                    Comment


                    • #11
                      Re: GMail: map "VERZONDEN BERICHTEN" altijd leeg. Oplossing?

                      En intussen heb ik het probleem min of meer door, geloof ik...
                      Mams gebruikte het standaard mailprogramma van SAMSUNG ipv. de Gmail-app...
                      Ik heb dat standaard mailprogramma opzijgeschoven, en vervolgens Gmail in de plaats gezet.
                      Een echte openbaring is het:
                      Alles netjes geschikt:
                      -POSTVAK IN: primair, sociaal, reclame
                      -ALLE LABELS: met ster, belangrijk, verzonden....enzovoort.

                      wat zal ze blij zijn als ze straks opstaat en haar mal gaat checken...hoop ik

                      bedankt voor jullie hulp hoor

                      Comment


                      • #12
                        Re: GMail: map "VERZONDEN BERICHTEN" altijd leeg. Oplossing?

                        Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                        Dus volgens jullie mag ik nu Gmail van de tablet verwijderen en vervolgens herbeginnen?
                        Dat heb je ondertussen blijkbaar gedaan ... en in de juiste app.
                        Die app van Gmail wekt inderdaad wel redelijk goed.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment

                        Working...
                        X