Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met Depannage.be ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand ervaring met Depannage.be ?

    Heeft iemand hier ervaring met Depannage.be ? Hun fix&drive paketten zijn wel heel goedkoop.

    Toch een serieus prijsverschil met Europe assistance en vab..
    Life through a lens..

  • #2
    Re: Iemand ervaring met Depannage.be ?

    Goed de kleine lettertjes lezen.
    Wij hebben gekozen voor een algemene wereldwijde pechverhelping, gaat niet alleen over je auto, maar ook een huurwagen,
    en repatriëring van personen, dekt ongeveer alles waarvoor je eventueel naar huis zou moeten komen, maar ook het vervangen van een band bij je thuis, kost meer, maar dekt ook veel meer.
    Als je wat voorhebt, hoef je (indien dat kan) alleen een nummer te bellen, en zij zorgen voor de rest, heb je bv. een ongeval, langs de snelweg ergens in Frankrijk, dan krijg je nooit de kans een hulpdienst te bellen, en binnen de kortste keren staan ze van de securité d'autoroute met hun factuur te zwaaien, ook dat wordt door een goede verzekering betaald.
    Laat je dus informeren door je verzekeraar, dan ben je niet afhankelijk van één of andere maatschappij die nadien moeilijk gaat doen, gelijk door wie je geholpen wordt, je verzekering betaald, zowel voor kleine hulp, eventueel sleepkosten en thuisbrengen van auto en personen, ook een vervangwagen is in de prijs inbegrepen.

    Comment


    • #3
      Re: Iemand ervaring met Depannage.be ?

      Bij welke ben jij dan?

      Ik zie nergens een telefoonnr voor hun te contacteren maar lees wel veel goed op het internet.. Doch vertrouw ik het niet zo.
      Aangezien ik nogal veel met de wagen onderweg ben (binnen- en buitenland) lijkt het me toch intressant een reisbijstand te overwegen. Bij europe assistance betaal ik 92€ voor 2weken (komende vakantie), als ik wat opleg en rondkijk kan ik die voor die prijs een jaar abonnement hebben. Ik wil er dus niet op besparen, wou gwn even polsen
      Life through a lens..

      Comment


      • #4
        Re: Iemand ervaring met Depannage.be ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1602 Bekijk bericht
        Bij welke ben jij dan?

        Ik zie nergens een telefoonnr voor hun te contacteren maar lees wel veel goed op het internet.. Doch vertrouw ik het niet zo.
        Aangezien ik nogal veel met de wagen onderweg ben (binnen- en buitenland) lijkt het me toch intressant een reisbijstand te overwegen. Bij europe assistance betaal ik 92€ voor 2weken (komende vakantie), als ik wat opleg en rondkijk kan ik die voor die prijs een jaar abonnement hebben. Ik wil er dus niet op besparen, wou gwn even polsen
        Vroeger bij Mondial assistance, maar omdat ik nu sinds een dik jaar al mijn verzekeringen in één pakket heb gestoken nu bij AXA,
        ik denk dat de reisbijstand ongeveer op een 140€ per jaar komt voor ons twee auto's + eventueel huurwagens en inzittenden.
        Met de reisverzekeringen en travel assistance van AXA Partners in uw aanbod, ervaren uw klanten uw merk positiever. U biedt bijstand, wij voeren ze uit.

        Comment

        Working...
        X