Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Timelapse maken met samsung nx-1000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Timelapse maken met samsung nx-1000

    Welke instellingen gebruik ik best bij mijn Samung nx1000 als ik een timelapse wil maken? Ben nog wat aan het experimenteren met mijn toestel en wil dit eens proberen.

    Alvast bedankt voor de info
    Nikon D7100 18-105mm

  • #2
    Re: Timelapse maken met samsung nx-1000

    Niemand die mij hier wat meer kan over vertellen? of eventueel een plek op het wereldwijde internet waar ik die info kan vinden?

    Alvast bedankt he.
    Nikon D7100 18-105mm

    Comment


    • #3
      Re: Timelapse maken met samsung nx-1000

      Oorspronkelijk geplaatst door stevenlanckman Bekijk bericht
      Niemand die mij hier wat meer kan over vertellen? of eventueel een plek op het wereldwijde internet waar ik die info kan vinden?

      Alvast bedankt he.
      In de videohoek had je "sneller" succes gehad. Timelapse zijn tenslotte bewegende beelden hé.
      Misschien kan DIT HIER je helpen ?
      Je moet wel opletten dat je de foto's cropt of verkleind tot 1920x1080 om ze om te zetten in video. Als je de originele megapixels blijft behouden ga videobestanden hebben van meerdere gigabites.
      Om nog maar te zwijgen van de belasting van je PC.
      Last edited by Skitch; 18 juni 2014, 21:21.
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: Timelapse maken met samsung nx-1000

        Hey Skitch,

        Thnx voor de info he. ik probeer ze alvast uit.
        Nikon D7100 18-105mm

        Comment


        • #5
          Re: Timelapse maken met samsung nx-1000

          Als je een toestel hebt met wifi dan is de kans groot dat je er ook een timelapse app voor hebt. Tenminste voor Sony camera's weet ik dat die applicatie er is. Kost geloof ik 5€.
          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
          Mijn bird foto's en urbex foto's

          Comment


          • #6
            Re: Timelapse maken met samsung nx-1000

            Een andere optie maar dan wel met draadjes... : tablet/smartphone en triggertrap?
            Er zou alvast een kabel voor bestaan voor uw samsung: http://shop.triggertrap.com/collecti...le-for-samsung
            Het is niet de goedkoopste oplossing.

            Comment

            Working...
            X