Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AD block

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • AD block

    Een maand of twee geleden had ik hier veel reclame op BD, daarom heb ik toen AD block geinstaleerd .
    Nu zou ik dat terug willen verwijderen maar ik vind nergens een optie om het terug te verwijderen in mijn downloads vind ik het ook niet terug.
    Ik werk met Imac en gebruik als browser Safari.Iemand enig idee hoe het te verwijderen?
    Dank bij voorbaat.

    Mvg Yves.
    What you see is what you get

  • #2
    Re: AD block

    wel windows.... maar adblock moet je installeren, dus ergens moet je die in je software terug verwijderen ( in windows, programma's en onderdelen verwijderen )
    want als je op die download link klikt en die ineens installeerd, dan vind je die niet terug in downloads. ( en bij mij staat er als ik naar internet ga, ( en enkel dan !!) zo een rood "rondje" onder rechts in mijnen browser met ABP in het wit erin, en als ik daar op klik , dan kan ik die in en uitschakelen....)

    Comment


    • #3
      Re: AD block

      Comment


      • #4
        Re: AD block

        een programma installeren om een programma te verwijderen, is dat niet "te" ??? want dan moet ik dat ook weer verwijderen , en waar dan ??? weer in mijne windows in programma's en onderdelen verwijderen
        ( en die staat daar toch gewoon in adblock plus ( en dan op verwijderen klikken en die is weg )) en dat moet nen apple toch ook hebben ???

        Comment


        • #5
          Re: AD block

          @Geert, ik denk niet dat hier een versie voor Imac beschikbaar is.Het probleem is ook dat ik zowel in mijn programma's als ook in mijn downloads nergens iets terug vind van AD block.
          Enkel links boven op mijn scherm een icoontje ADP.
          What you see is what you get

          Comment


          • #6
            Re: AD block

            ...
            To uninstall from Safari

            Click the Safari menu -> Preferences -> Extensions -> AdBlock
            Click "Uninstall"
            ...
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: AD block

              Zelfde werkwijze in Firefox voor Windows7. Ik zie Adblock trouwens niet in mijn geïnstalleerde programma's

              Comment


              • #8
                Re: AD block

                Hey Zibro, bedankt man ik had me hier al een punthoofd achter gezocht.

                Mvg Yves.
                What you see is what you get

                Comment


                • #9
                  Re: AD block

                  Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                  Zelfde werkwijze in Firefox voor Windows7. Ik zie Adblock trouwens niet in mijn geïnstalleerde programma's
                  Firefox -> menu Extra -> Add-ons
                  Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                  Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                  Comment


                  • #10
                    Re: AD block

                    Is normaal, dat wordt ook niet geinstalleerd via de Windows Installer. Adblock is een extensie voor Firefox, dus moet je het ook weer via Firefox verwijderen.
                    David Leemans
                    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                    Comment

                    Working...
                    X