Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessepeiling - volledige Nikon-uitrusting

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Nikon ] Interessepeiling - volledige Nikon-uitrusting

    Ik overweeg een volledige overschakeling van Nikon naar Fuji X, en bied daarom mijn volledige Nikon-uitrusting te koop aan:

    - Nikon D7000 (aangekocht op 27/9/2013 bij Coolblue, dus nog ruim in garantie)
    - Nikon 18-105mm (in kit bij de D7000, dus nog ruim in garantie)
    - Nikon 50mm 1.8G (aangekocht op 5/12/2013 bij Art&Craft, dus nog ruim in garantie)
    - Nikon 35mm 1.8G met B+W UV-filter (tweedehands overname, geen garantie meer)
    - Nikon 70-210mm f4 (tweedehands overname, geen garantie meer)
    - Nissin Di866 High Tech flash mark II voor Nikon (aangekocht op 12/12/2013 bij Coolblue, dus nog ruim in garantie)
    - Lowepro Slingshot 202 Aw Black (aangekocht op 5/21/2013 bij Art&Craft, dus nog ruim in garantie)

    Alle lenzen (zowel de nieuwe als de tweedehands overnames) zijn optisch en mechanisch in perfecte staat, inclusief alle lensdoppen en zonnekappen (slechts één achterlensdop ontbreekt). De flitser heb ik enkel gebruikt in het kader van een fotografiecursus, waarvoor de aankoop van een flitser verplicht was.

    Ik zou liefst alles in één keer verkopen: ik dacht aan 1250 EUR voor de hele set. Lijkt me een faire prijs gezien de goede staat van de uitrusting, en het feit dat de meeste zaken heel recent zijn en dus nog ruim in garantie vallen. Maar ik sta open voor (serieuze) biedingen. Ook als er interesse is in 1 of meerdere zaken, maar niet de hele set, hoor ik het graag.
    Last edited by wv64212; 12 juni 2014, 14:39.
Working...
X