Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows (8.1) verkenner

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Windows (8.1) verkenner

    Gisteren een aantal fotoos op PC gezet. Staat er nu ineens een uitroepteken in een rood vakje voor



    Niks bijzonders mee gedaan.....wel op Photobucket gezet.

    Iemand enig idee wat dit is/hoe dit komt?

  • #2
    Re: Windows (8.1) verkenner

    Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
    Iemand enig idee wat dit is/hoe dit komt?
    Ja, is een waarschuwing. "Opgepast, bekijk deze foto's nog snel eens goed ; de kans dat u ze morgen nog kan bekijken is heel klein gezien wij de stabiliteit en betrouwbaarheid van Windows 8 niet kunnen garanderen."
    Panasonic Lumix FZ2000

    Comment


    • #3
      Re: Windows (8.1) verkenner

      Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
      Ja, is een waarschuwing. "Opgepast, bekijk deze foto's nog snel eens goed ; de kans dat u ze morgen nog kan bekijken is heel klein gezien wij de stabiliteit en betrouwbaarheid van Windows 8 niet kunnen garanderen."
      Duidelijk last van de warmte...
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #4
        Re: Windows (8.1) verkenner

        Ik zie daar bij andere mappen nog andere 6-hoekige symbolen blinken in je verkenner (in het grijs). Heb je ergens onlangs het een of ander programma geïnstalleerd waarmee je foto's en mappen met foto's kan "verwerken" ? In standaard windows heb ik dat eigenlijk nog nooit gezien, en volgens mij heeft dit niet direct iets met windows zelf te maken...
        Groeten,

        Polleke

        Comment


        • #5
          Re: Windows (8.1) verkenner

          Zoals ik het zo zie, is het inderdaad een extern programma die verweven zit in je Windows Verkenner.

          Net zoals, OneDrive, Dropbox of andere cloud programma's doen.

          Zeker die grijze icoontjes doet mij vermoeden dat dit een sync toepassing is die deze map synchroon houdt met een andere map ergens anders. Of dit nu op Internet is, of nog ergens anders, kan ik niet zo dadelijk zeggen.
          Mvg,
          Rudy Mas
          Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

          Comment


          • #6
            Re: Windows (8.1) verkenner

            Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
            Gisteren een aantal fotoos op PC gezet. Staat er nu ineens een uitroepteken in een rood vakje voor

            Niks bijzonders mee gedaan.....wel op Photobucket gezet.

            Iemand enig idee wat dit is/hoe dit komt?
            Geprobeerd te editen in Photobucket en alles geüploade?
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Windows (8.1) verkenner

              Ben leek in deze maar ik lees her en der dat het met de plaatst zou te maken hebben.
              Lightroom bijv. rapporteert dit ook.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Windows (8.1) verkenner

                Wel alles geupload naar Photobucket en daar heb ik wat zitten klooien. Ik wilde het in een beschermende map zetten waar iemand de fotoos uit kon downloaden, maar dat lukte me niet voor alleen deze map. Een andere map werd ook ineens private.
                Heb toen maar de oudere map er af gehaald en de fotoos gewoon op Photobucket gezet tot morgen.
                Dat is wat er gebeurd is.

                Comment


                • #9
                  Re: Windows (8.1) verkenner

                  Photobucket zal wel een stukje software op uw PC geïnstalleerd hebben die, wanneer u nieuwe foto's op uw pc zet, deze direct doorsluist naar uw PB account.
                  Wil je dat niet meer dan moet je eerst alle mappen en foto's verwijderen in uw PB account en dan het stukje software op uw PC verwijderen via de geijkte weg.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Windows (8.1) verkenner

                    Gaan we proberen...mooi werk voor morgen. Dank je

                    Comment


                    • #11
                      Re: Windows (8.1) verkenner

                      Photobucket eraf.....uitroeptekens weg.
                      Red Falcon

                      Comment


                      • #12
                        Re: Windows (8.1) verkenner

                        Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
                        Photobucket eraf.....uitroeptekens weg.
                        Red Falcon
                        Waarom wilde je op de eerste plaats op "Photofuckit" ?
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Windows (8.1) verkenner

                          Moest tijdelijk 138 fotoos kwijt om aan iemand te laten zien die ze dan ook kon downloaden.....

                          Comment


                          • #14
                            Re: Windows (8.1) verkenner

                            Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
                            Moest tijdelijk 138 fotoos kwijt om aan iemand te laten zien die ze dan ook kon downloaden.....
                            Ok
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: Windows (8.1) verkenner

                              Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
                              Wel alles geupload naar Photobucket en daar heb ik wat zitten klooien. Ik wilde het in een beschermende map zetten waar iemand de fotoos uit kon downloaden, maar dat lukte me niet voor alleen deze map. Een andere map werd ook ineens private.
                              Heb toen maar de oudere map er af gehaald en de fotoos gewoon op Photobucket gezet tot morgen.
                              Dat is wat er gebeurd is.
                              De kleur van die symbolen duid waarschijnlijk aan of de bestanden al dan niet gesynchroniseered zijn met Photobucket.
                              Bij dropbox krijg je in de dropboxfolder ook een symbooltje bij je bestanden.
                              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                              Comment

                              Working...
                              X