Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Luik

    ...leeg...

  • #2
    Re: Luik

    rechts er wat af en tis een heel mooie.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Luik

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      rechts er wat af en tis een heel mooie.
      grt,bouk.
      Toch niet voor de symmetrie hoop ik, want die is hier onmogelijk.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: Luik

        Indien je een klein stapje naar links was gegaan, had je symmetrie kunnen bereiken bij de roltrap en in de hoeken.
        Nu zie je aan de leuning van de roltrap in 't midden, dat je er niet recht voor stond.
        Dan spreken we niet over de achtergrond of plafond.
        Waar je eventueel op kan letten:
        lijnenspel in de hoeken, perspectief correctie, lijnenspel links en rechts op gelijke hoogte het beeld laten in komen, horizontalen en verticalen juist zetten.
        Indien je begin standpunt correct is, kan de rest een beetje gecorrigeerd worden in photoshop

        Comment


        • #5
          Re: Luik

          Het gebouw beweegt zich als een slang door de binnenstad, vandaar geen symmetrie mogelijk.
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: Luik

            Veel te druk voor mij.

            Comment


            • #7
              Re: Luik

              ik volg met kohraya: voorste deel (tot aan begin glazen dak) is wel symmetrisch, het achterste deel zal mss wel kronkelen en niet symmetrisch zijn maar voorste deel kan wel met stapje naar links.

              Comment


              • #8
                Re: Luik

                Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                ik volg met kohraya: voorste deel (tot aan begin glazen dak) is wel symmetrisch, het achterste deel zal mss wel kronkelen en niet symmetrisch zijn maar voorste deel kan wel met stapje naar links.
                Beter naar de details kijken, rechts zie je net na de balk voor het glazen dak nog een ventilatie opening, die is er links niet.
                Toegeven hoeft niet, dit is mijn interpretatie, ik zie graag andere versies.
                ...leeg...

                Comment


                • #9
                  Re: Luik

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lieven58 Bekijk bericht
                  Beter naar de details kijken, rechts zie je net na de balk voor het glazen dak nog een ventilatie opening, die is er links niet.
                  Toegeven hoeft niet, dit is mijn interpretatie, ik zie graag andere versies.
                  Ik snap je punt, exacte symmetrie is niet mogelijk bij dit gebouw (ben er ook 2 keer geweest (zonder camera) en het is inderdaad een soort slang door het bestaande stedelijke weefsel. Maar ik denk dat Kohraya doelde op de delen die dichtst in beeld zijn, nl onder meer de roltrappen.
                  Toegeven, persoonlijk stoort het niet, maar in showcase worden vaak de puntjes op de i gezet, maarja daar leren we ook uit.

                  Comment

                  Working...
                  X