Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

photoshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • photoshop

    Beste bdr's

    weet er iemand een zinnige verklaring als ik een afbeelding in ps open doe en ik gebruik kloonstempel krijg ik een tweede laag te zien zonder dat deze word getoond in het lagen pallet kan kloonstempel niet gebruiken.iemand een idee.bedankt voor de reacties alvast

  • #2
    Re: photoshop

    Dus dat geldt niet alleen voor die foto waarvan in de andere topic sprake?

    Een "strenge" vraag, maar ik moet die echt stellen, dus sorry hoor: een legale versie van PS? In dat geval, welke versie: CS4, CS5, CS6, CC... En welk platform?
    Als het Windows is, zal men je allicht voorstellen om opnieuw te installeren (maar ik ken van PCs de botten... ). Als het Mac OSX is, dan heb ik misschien nog een paar trucs in mijn mouwen zitten.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: photoshop

      eerst unlock ?
      gr, JOHAN , nikon D90, D7100

      Comment


      • #4
        Re: photoshop

        Goeie tip, en eentje waaraan ik niet gedacht had. Heb nu geen tijd om een en ander te simuleren, maar unlocken van de background zou misschien wel eens kunnen helpen!
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: photoshop

          misschien staat de grootte van het kloon-penseel wel veel te groot
          zet het eens op 10 pixels

          Comment

          Working...
          X