Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Borneo Romance

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Borneo Romance

    Zonsondergang in Borneo


  • #2
    Re: Borneo Romance

    mooi spectakel ,maar heb wat moeite met de kleuren ,ziet er niet natuurlijk uit ,of het zou juist die bedoeling zijn geweest ,zeker met het groen heb ik moeite ,dit is natuurlijk mijn persoonlijke smaak hè

    Comment


    • #3
      Re: Borneo Romance

      heel mooi zicht inderdaad, maar het komt mij ook ietsje te HDR achtig over, al is dat smaak uiteraard.
      De bamboe in de voorgrond vind ik niet echt bijdragen tot de compositie, integendeel eigenlijk...maar da's mijn mening eh
      facebook

      500px

      Comment


      • #4
        Re: Borneo Romance

        Superscherp voor zoveel diepteverloop. Ik vermoed dat ik deze nog liever had gezien zonder voorgrond, deze is iets te prominent in beeld nu.
        D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
        500px FaceBook

        Comment


        • #5
          Re: Borneo Romance

          Het groen komt me iets te giftig over en de bamboe vind ik ook iets te prominent in beeld. Maar toch vind ik dit een verdienstelijk plaatje.
          Geert

          Comment


          • #6
            Re: Borneo Romance

            Zekere een mooi spektakel !
            Over het bamboe kan ik alleen maar volgen. Maar ik denk dat het de bedoeling was om meer diepte/lagen te creëren, en dat is zeker goed gelukt.
            Groeten,
            Johan
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Borneo Romance

              Behoorlijk heftig..maar zeker niet onaangenaam.
              Het bamboe in de voorgrond vind ik wel wat toevoegen.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Borneo Romance

                Heb lang getwijfeld over de bamboe, maar zonder iets op de voorgrond verviel de foto naar een redelijk banaal landschap...Qua kleuren was het met het blote oog een echt spektakel en wou dit eveneens in de foto overbrengen. Hoewel de groentinten enorm verschilden tussen de bomen en struiken onderling zijn sommige idd redelijk giftig doorgekomen...Misschien iets waar ik nog wat aan ga werken :-)
                Alvast bedankt voor de commentaren!

                Comment

                Working...
                X