Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5 megapixel, flash extra voor + - 500 euro ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 5 megapixel, flash extra voor + - 500 euro ?

    <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Hallo
    'k <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Ben op zoek naar "uiteraard" voor mij het beste digitale toestel. Wat moet het kunnen : macro opnames van planten, stenen..., binnenopnames helder tot ongeveer 6 à 7 meter. Manueel regelbaar wat scherpte, diepte en belichting betreft, maar ook automatisch, video mogelijkheid hoeft niet, klank ook niet. Wat mag het kosten ? zo rond de 500 euro. Heeft er iemand nuttige ervaring ?
    bedankt

  • #2
    Originally posted by Janne
    binnenopnames helder tot ongeveer 6 à 7 meter.
    Als je bedoelt dat de flits die afstand moet overbruggen ga je er niet komen met de ingebouwde flits, noch met dat bedrag vrees ik

    Comment


    • #3
      [QUOTE] Originally posted by Tony smeT
      Originally posted by Janne
      binnenopnames helder tot ongeveer 6 à 7 meter.
      Als je bedoelt dat de flits die afstand moet overbruggen ga je er niet komen met de ingebouwde flits, noch met dat bedrag vrees ik

      /quote]bedankt maar ja ja dat weet ik wel, ik moet een toestel vinden dat uitbouw mogelijk maakt en op termijn uitbreiding van het budget, ev. olympia C 770 ? maar ik ben dus nog zoekende en heb weinig ervaring met digitaal fotograferen wel met analoog. En digitaal moet zelfde kwaliteit bieden of andere kwaliteiten. In ieder geval moet er een meerwaarde zijn.

      Comment


      • #4
        Vertel hier misschien eens wat je van analoog materiaal hebt liggen? Misschien ben je beter af met een digitale body als je al verwisselbare lenzen hebt liggen...

        Oh ja, vandaag is er een shooting day, dus veel volk gaat er niet op het forum zitten ... beetje geduld

        Comment


        • #5
          Een pentax MX en telelens 1/2.8/105 + flash allemaal bijna 25 jaar oud. Hiermee krijg je toch wel goeie amateur foto's, tele dient vooral om mensen te portretteren, geen macro opnames van planten. Voor de rest, ik heb wel geduld hoor, ben al zo'n jaar aan 't uitkijken, veel tips van digitale camera gebruikers zijn trouwens nuttig. En alles verandert zo verschrikkelijk snel, ook de prijzen zodoende...

          Comment

          Working...
          X