Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met de LowePro Transit Backpack AW350

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand ervaring met de LowePro Transit Backpack AW350

    Ik zoek me nog een extra rugzak te kopen om mijn fotomateriaal en laptop mee te nemen op het vliegtuig als handbagage.
    Ik ben na enig zoeken terecht gekomen bij de LowePro Transit Backpack AW350. Dat lijkt me wel een handige rugzak.
    Belangrijkste is dat ik in deze zak mijn MacBook Air 13' moet kunnen opbergen, want in mijn huidige rugzak (die door mijn echtgenote gebruikt wordt als handbagage) kan ik mijn MacBook niet opbergen.
    Is er iemand die met de bewuste rugzak ervaring heeft? En dan vooral qua draagcomfort...
    Alvast bedankt.

    Groeten,

    Mark
    http://markwijnants.zenfolio.com/
    Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

  • #2
    Re: Iemand ervaring met de LowePro Transit Backpack AW350

    Hey,

    Deze melding zal misschien niet zo relevant zijn, maar ikzelf heb de "Think Tank Street Walker Hard Drive" rugzak voor al mijn fotomateriaal en ben daar heel tevreden van.
    Die bied ook plaats voor een laptop en heeft brede draagriemen die goed zacht zijn. Er is zelfs een systeem voorzien om het gewicht op de heupen te dragen zoals je vind in trekking-rugzakken.
    Dit kan ook mooi opgeborgen worden en zit dus niet in de weg als je het niet nodig hebt.
    De rugzak is ook groot genoeg om je camera met 400mm lens erop in kwijt te kunnen en heeft veel plaats voor een hoop extra glas en accessoires.

    Groeten Woody04

    Comment

    Working...
    X