Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gils' magic cube

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gils' magic cube

    Dit is slechts één enkel shot ... maar CS heeft mij geholpen een illusie te creëren...


  • #2
    Re: gils' magic cube

    Hier kijk ik toch wat langer naar want het is een hele speciale.

    groetjes

    moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

    A picture paints a thousand words

    Comment


    • #3
      Re: gils' magic cube

      knap gedaan, maar wel een hele studie HOE je dit geflikt hebt.
      de techniek kan ik voor 80% volgen; verf, vloer, afgesneden paal, schaduwen vensters of panelen...allemaal technieken die in CS kunnen...enkel de vraag blijft bij ..waar bevonden zich de panelen(vensters) zich in het originele beeld..of is dit helemaal iets anders???

      je moet geen antwoord geven hoor...laat ons gewoon eens proberen er achter te komen..lijkt me wel interessant de diverse meningen of veronderstellingen te horen.
      Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

      http://shantiguru.1x.com

      Comment


      • #4
        Re: gils' magic cube

        Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk bericht
        knap gedaan, maar wel een hele studie HOE je dit geflikt hebt.
        de techniek kan ik voor 80% volgen; verf, vloer, afgesneden paal, schaduwen vensters of panelen...allemaal technieken die in CS kunnen...enkel de vraag blijft bij ..waar bevonden zich de panelen(vensters) zich in het originele beeld..of is dit helemaal iets anders???

        je moet geen antwoord geven hoor...laat ons gewoon eens proberen er achter te komen..lijkt me wel interessant de diverse meningen of veronderstellingen te horen.
        Ben benieuwd... Dit is slechts één opname en dus geen twee beelden op elkaar gelegd... en de blok werd niet afgesneden... Die is zo in zijn geheel gelaten...
        Heb wel wat moeten puzzelen...
        Bedankt voor de nieuwsgierigheid...
        Groet.
        Gil

        Comment


        • #5
          Re: gils' magic cube

          Ik krijg er kop noch staart aan, maar het beeld staat mij wel heel erg aan.
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

          Comment


          • #6
            Re: gils' magic cube

            Hoe interesseert me enkel achteraf, nu zie ik een beeld -een creatie uit het brein van een fotograaf- dat creatief en abstract is uitgewerkt tot een onoplosbaar probleem.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: gils' magic cube

              De ultieme hallucinatie, hoe je het ook draait of keert, de zwevende elementen, de schaduwen, het geheel blijkt een misterie!
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

              Comment

              Working...
              X