Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

www.flickr.com/photos/guyhautier/14150552100/

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • www.flickr.com/photos/guyhautier/14150552100/

    Last edited by guyhautier; 4 juni 2014, 19:07.

  • #2
    Re: www.flickr.com/photos/guyhautier/14150552100/

    hier is iets mis...

    Comment


    • #3
      Re: www.flickr.com/photos/guyhautier/14150552100/

      Oorspronkelijk geplaatst door guyhautier Bekijk bericht

      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: www.flickr.com/photos/guyhautier/14150552100/

        Moderator Note: Tja, link in de titel plaatsen werkt niet.
        Link van Flickr moet te vinden zijn via Share/BBCode, maar kies eerst voor "Large":



        Belgian Airforce
        by guyhautier, on Flickr


        Moderator Note: Probeer nu zelf je eerste post te corrigeren, door rechts onderaan op de knop (met potloodicoontje) "Bericht Bewerken" te klikken, en dan de nodige aanpassingen te maken.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: www.flickr.com/photos/guyhautier/14150552100/

          Helaas heb Ik lang moeten zoeken hoe een foto te linken van Flick naar BD omdat het met de URL niet gaat.
          Je opent de foto in Flick en klikt met de rechter muisknop op de foto vervolgens klik je in het venster dat opent op Afbeeldinginfo bekijken.
          In het grote venster dat dan opent kopieer je de link waar een blauwe band over ligt. Deze link plak je in het venster 'Voeg beeld toe' van BD

          Comment


          • #6
            Re: www.flickr.com/photos/guyhautier/14150552100/

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            De helpdesk waar u naar verwijst is allang achterhaald (2008): en alleen voor Picasa, wat Flick betreft heb je er niets aan en kost het je alleen onnodige tijd.
            De manier van foto toevoegen in BD is al een poos gewijzigd.

            Comment


            • #7
              Re: www.flickr.com/photos/guyhautier/14150552100/

              1. Met de link in de eerste post (foto niet zichtbaar), kom je hier terecht:
              red, plane, dangerous, wings, fighter, power, belgium, fast, f16, soldiers, belgian, gras, airforce, reactor, pilots, fighterplanes, clouths, supersonique, airbases, escadron, marqueti, guyhautier

              2. Ik klik rechtsonder op het middenste icoontje (gebogen pijltje):

              3. Dan zorg ik dat ‘Large’ gekozen is (maar denk eraan: bij BD max. 1024px langste zijde) en kopieer ik het adres:

              4. Dat plak ik hier in de post die ik aan het aanmaken ben, zonder gebruik te maken van “voeg beeld toe” (als je dat zou doen, krijg je teveel IMG-codes die dan vóór en achter je foto zichtbaar zijn) of wat dan ook:
              Belgian Airforce by guyhautier, on Flickr
              5. Ik kijk even hoe een en ander eruit ziet (knop rechtsonder je post: Voorbeeld van bericht), en zal eventueel nog centreren, of wat returns aanbrengen (bv vóór het adres van Belgian Airforce en vóór "by..."in het adres van de foto bij Flickr.

              Maar ik blijf erbij: Photobucket is makkelijker.
              Last edited by LesC; 10 juli 2014, 10:01.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment

              Working...
              X