Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schepen spotten in Belgie .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Schepen spotten in Belgie .

    Beste vrienden ,

    Ik heb een vraagje ....Ik ben nog niet zo heel lang bezig met fotografie , maar ik ben echt wel gebeten door de microbe :-)
    Nu zou ik jullie willen vragen of jullie mooie plaatsen weten waar je dicht bij schepen kan komen ...Door beetje opzoekwerk , las ik dat Berendrechtsluis daar wel geschikt voor was ...en dat Zandvliet en Berendrecht echt wel dorpjes zijn waar je containerschepen en andere kan spotten .
    Maar misschien weten jullie nog wel betere spot plaatsen ? :-) ...Of kunnen jullie wat betere info geven .

    Ik heb geen vervoer , dus indien mogelijk wel graag te bereiken met openbaar vervoer als het kan .

    Bij voorbaat al bedankt en wie weet tot ooit :-)

    Groeten Gieke .

  • #2
    Re: Schepen spotten in Belgie .

    Hier kun je kijken waar anderen hun foto's maken.

    En je kunt op die site straks natuurlijk ook je foto's plaatsen.

    Van het openbaar vervoer in en rond Antwerpen weet ik niets.
    Mocht je het scheepsspotten een leuk tijdverdrijf vinden zul je al snel soortgenoten leren kennen en kun je evt. afspreken om mee te rijden.
    Voor die incidentele keer dat ik eens naar Antwerpen ga om schepen te spotten heb je aan mij niet veel. (ik woon omgeving Amsterdam)

    Wellicht kun je de website van AIS/marinetraffic als beginpunt gebruiken om goede plekken en evt. andere scheepsspotters te leren kennen.

    P.S. tè dichtbij de grote schepen is niet veel aan, je krijgt ze dan met geen mogelijkheid compleet op de foto en al helemaal niet deftig.

    Comment


    • #3
      Re: Schepen spotten in Belgie .

      Heel erg bedankt :-) ....Hier kan ik wel iets mee :-)

      Comment

      Working...
      X