Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Richtprijs Canon EOS 5D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Richtprijs Canon EOS 5D

    Hallo iedereen,

    Ik speel al een hele tijd met het idee mijn EOS 5D (eerste generatie) te gaan vervangen door een 5D Mark III.
    Mijn EOS 5D zou dan te koop komen maar ik weet niet echt wat ik voor prijs ik op zo'n camera nog kan zetten. Het toestel is ouder dan 2 jaar dus geen garantie meer, verder is de camera steeds goed behandelt en zijn er maar lichte gebruikssporen en een 30.000 clicks.
    Wat is dus een aannemelijke prijs ik voor deze camera nog zou kunnen vragen?

    Groeten,

    Mark
    Last edited by mark w.; 8 juni 2014, 09:32.
    http://markwijnants.zenfolio.com/
    Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

  • #2
    Re: Richtprijs Canon EOS 5D

    Moderator Note: Omdat men niet publiek kan reageren in Aangeboden, en je eigenlijk een vraag wilt beantwoord zien, heb ik je topic verplaatst van Aangeboden naar Camera's. Als je een bevredigend antwoord krijgt, kun je alsnog een topic starten in Aangeboden, waarin je effectief je camera te koop stelt.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X