Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ghelamco Arena III - overdag (wolken)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ghelamco Arena III - overdag (wolken)

    De nachtversies lijken niet echt veel interesse te genieten hier, dit is een klassiekere foto van hetzelfde gebouw (ik wou deze 's nachts ook gelijkaardig nemen om te kijken of dit een interessant beeld gaf, maar de lichten gingen vroeger uit dan gedacht, dus ik keer nog eens later terug):


  • #2
    Re: Ghelamco Arena III - overdag (wolken)

    Knap beeld! (maar persoonlijk zou m'n voorkeur wel gaan naar dezelfde foto, maar dan zonder de letters op het dak).
    K-T

    Comment


    • #3
      Re: Ghelamco Arena III - overdag (wolken)

      Stom kader met teveel info (exif volstaat), raar standpunt (letters op de duur onleesbaar) en rare bewerking (alweer speciaal glas misschien, moet er zelf eens gaan), de vraag blijft ...waar en hoe is dit architectuur? Een muur van glas met reflectie lijkt me niet voldoende, abstract ja, architectuur, nee.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: Ghelamco Arena III - overdag (wolken)

        Ik heb em ook eens gemaakt zonder de letters (gephotoshopt) maar ik vond het ergens beetje teveel bedrog, vooral omdat de foto die ik op het oog had met de letters was. De letters staan wel in eenzelfde lijn en de gevel golft dusja op een bepaald punt worden deze minder volledig zichtbaar, maar onleesbaar dat lijkt me toch wel vreemd?

        Geen nabewerking, enkel klein beetje begesneden, anders gewoon rechtstreeks van de camera...

        Nuja de topic weet ik niet, er staan wel meer details van gebouwen in architectuur hier. Ik had voor abstract kunnen gaan maar er staat toch duidelijk een gebouw op? In abstract zou je dan kunnen zeggen: "hoe is dit abstract, ik zie duidelijk dat het een gebouw is". Van mij mag hij verplaatst worden als men dit niet op zijn plaats vindt, maar dat kan ik niet zelf denk ik...

        Comment


        • #5
          Re: Ghelamco Arena III - overdag (wolken)

          Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
          Ik heb em ook eens gemaakt zonder de letters (gephotoshopt) maar ik vond het ergens beetje teveel bedrog, vooral omdat de foto die ik op het oog had met de letters was. De letters staan wel in eenzelfde lijn en de gevel golft dusja op een bepaald punt worden deze minder volledig zichtbaar, maar onleesbaar dat lijkt me toch wel vreemd?

          Geen nabewerking, enkel klein beetje begesneden, anders gewoon rechtstreeks van de camera...

          Nuja de topic weet ik niet, er staan wel meer details van gebouwen in architectuur hier. Ik had voor abstract kunnen gaan maar er staat toch duidelijk een gebouw op? In abstract zou je dan kunnen zeggen: "hoe is dit abstract, ik zie duidelijk dat het een gebouw is". Van mij mag hij verplaatst worden als men dit niet op zijn plaats vindt, maar dat kan ik niet zelf denk ik...
          De lijn tussen architectuur en abstract is heel dun, net als de positie van een fotograaf tegenover het gebouw, je hebt gekozen voor een diagonaal die weinig 'meer' brengt.
          Denk toch nog maar eens na over dat kader.
          ...leeg...

          Comment

          Working...
          X