Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stacaravan verhuren, hoe, wat?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stacaravan verhuren, hoe, wat?

    Ik ben er over aan nadenken om een stacaravan te kopen en te verhuren en ook zelf op vakantie te gaan.
    Nu vind ik niet veel info (althans niet op belgische websites) over de extra kosten die zich meebrengen.

    Volgens mij de staanplaats, gemeentetaks, onderhoud enzovoort.

    Ik denk dat er hier op forum wel mensen zitten die me wat uitleg kunnen geven waar ik op moet letten enzovoort.


    Groetjes David
    Photography is a way to see the world in detail.
    Fotograaf op rust


  • #2
    Re: Stacaravan verhuren, hoe, wat?

    Al ooit verbleven in zo iets?

    Nee, dan zeker eerst eens proberen.
    Reken niet te veel op verhuur, dat is veel werk voor weinig, en de extra slijtage is belangrijk.

    De vaste kosten vallen ook niet goedkoop uit, maar dat moe je aan de camping vragen.

    Mijn tip: niet kopen, en gewoon huren als je dat wil. Geen miserie, en een ander mag het gras komen af rijden.

    Comment


    • #3
      Re: Stacaravan verhuren, hoe, wat?

      De weinige ervaring die ik heb met campinguitbaters is dat het zowat nog de enige resterende legale mafia nog is.
      Als je een camper komt plaatsen moet je kosten betalen op alles en nog wat (een hotelkamer is goedkoper)
      Wil je je eigen camper verhuren voor een paar dagen dan moet je afdragen aan de campinguitbater.
      Later bij een verkoop van je camper zal die zelfde uitbater er nog eens staan afdreigen om geld uit jou zakken te trommelen.

      Ik kan maar 1 tip geven: STAY AWAY

      Comment

      Working...
      X