Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pentax *ist D kit promotie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pentax *ist D kit promotie

    Een tiijdje terug was er hier een thread over de pentax *ist D. Waar er een paar personen interesse hadden voor dit toestel. Dus leek het mij wel goed om dit effe te melden.

    Nu staat ie bij mediamarkt voor 1349€ voor de kit dus met 18-35 pentax lens. Wat best een scherpe prijs is.

    Ikzelf was een 3tal weekjes terug nog daar geweest voor het toestel en toen koste het nog 1799 € maar ik kon hem krijgen voor de superprijs van 1650 € Volgens de verkopers een echt buitenkansje. Hmm achteraf zeer blij dat ik daar niet gekocht heb, ik zou mij serieus bekocht voelen.

    Maar voor de mogelijk geďnteresseerden misschien wel interessant.


    Sony Nex 5

  • #2
    MarcFoto?!

    http://www.theafricabug.com

    Comment


    • #3
      Originally posted by Jochen
      MarcFoto?!

      Begint interessant te worden...
      Nog, nog, nog!


      @Gsuske: is dat solden?
      http://www.digifotofreak.nl

      Comment


      • #4
        Originally posted by Gsuske
        Een tiijdje terug was er hier een thread over de pentax *ist D. Waar er een paar personen interesse hadden voor dit toestel. Dus leek het mij wel goed om dit effe te melden.

        Nu staat ie bij mediamarkt voor 1349€ voor de kit dus met 18-35 pentax lens. Wat best een scherpe prijs is.

        Ikzelf was een 3tal weekjes terug nog daar geweest voor het toestel en toen koste het nog 1799 € maar ik kon hem krijgen voor de superprijs van 1650 € Volgens de verkopers een echt buitenkansje. Hmm achteraf zeer blij dat ik daar niet gekocht heb, ik zou mij serieus bekocht voelen.

        Maar voor de mogelijk geďnteresseerden misschien wel interessant.



        Ook voor die prijs zullen ze er niet veel verkopen want de opvolger moet flink onder de 900,- Euro gaan kosten
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment


        • #5
          Hmm staat hier in het weekendkrantje met de vermelding alles moet weg of zoiets.
          Toen ik langs ben geweest hadden ze er een 4tal op voorraad.

          @ Otto Knap
          Opvolger? ik dacht dat ze een budgetcamera a la 300D gingen maken alsook een professioneler model. En die zouden pas in het voorjaar (maart) leverbaar worden.
          Sony Nex 5

          Comment

          Working...
          X