Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

promo fototoestel lidl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • promo fototoestel lidl

    ik wil hier absoluut geen reclame maken
    wie heeft er meer info over het fototoestel dat in promotie zal zijn in de lidl (zie link(http://www.lidl.be/be/index.nsf/pages/c.o.oow.20040713.p.Digitale-camera-5-megapixels) vanaf 13/07
    ik weet dat over het algemeen lidl produkten slechter zijn dan aldi produkten, is dit toestel een herverpakking van een bekend merk of zo ? Het toestel dient slechts voor amateur fotografie gebruikt te worden.
    dank bij voorbaat
    canon powershot A70

  • #2
    Originally posted by august
    ik wil hier absoluut geen reclame maken
    wie heeft er meer info over het fototoestel dat in promotie zal zijn in de lidl (zie link(http://www.lidl.be/be/index.nsf/pages/c.o.oow.20040713.p.Digitale-camera-5-megapixels) vanaf 13/07
    ik weet dat over het algemeen lidl produkten slechter zijn dan aldi produkten, is dit toestel een herverpakking van een bekend merk of zo ? Het toestel dient slechts voor amateur fotografie gebruikt te worden.
    dank bij voorbaat
    Voor die prijs koop je een perfecte Canon A75, heeft maar 3.2 Megapixel maar maakt wel 3,2 maal betere beelden
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Originally posted by Otto Knap
      ...

      Voor die prijs koop je een perfecte Canon A75, heeft maar 3.2 Megapixel maar maakt wel 3,2 maal betere beelden
      Exactly my idea... Welke gemiddelde mens heeft in godsnaam 5Mp nodig?
      Sleep is a poor substitute for coffee

      Comment


      • #4
        Indien je het kan veroorloven geef iets meer uit voor een toestel van een gerenommeerd merk en staar je niet blind op die geforceerde 5 mp van de Lidl-camera. Ik ken mensen die indertijd een digitaaltje in de Aldi gekocht hebben, ondertussen reeds van de hand gedaan. Ik heb niets tegen de Lidl of Aldi, want ik doe daar ook aankopen.
        Bed & Breakfast Wiesenloch, Crombach (Sankt Vith)

        Comment


        • #5
          Ik weet dat ze in de lidl en aldi goeie wijnslakken hebben in looksaus maar Fotoestellen daar heb ik mijn twijfels over
          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

          Comment


          • #6
            Mijn broer heeft zo'n 5 megapixel Lidl camera, en zo'n 20% van de foto's is redelijk. De rest is niet om aan te zien. Als er genoeg licht is, dan zit er kleur in de foto's, anders zijn het bijna zwart-wit foto's . En waar de camera ergens scherpstelt is ook altijd een gok.

            Ik denk dat je voor dat geld veel beter een 3 megapixel camera van een bekend merk koopt, daar zal je veel betere foto's mee maken. En 3 megapixels is genoeg voor een goede A4 afdruk (of 20x30 cm).
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Originally posted by Black B@ndit
              Mijn broer heeft zo'n 5 megapixel Lidl camera, en zo'n 20% van de foto's is redelijk. De rest is niet om aan te zien. Als er genoeg licht is, dan zit er kleur in de foto's, anders zijn het bijna zwart-wit foto's . En waar de camera ergens scherpstelt is ook altijd een gok.

              Ik denk dat je voor dat geld veel beter een 3 megapixel camera van een bekend merk koopt, daar zal je veel betere foto's mee maken. En 3 megapixels is genoeg voor een goede A4 afdruk (of 20x30 cm).
              Ja, dat klopt. Bij Lidl wil 5 MP natuurlijk zeggen één op de vijf foto's wordt goed. Nu begrijp ik het.
              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

              Comment


              • #8
                Mijn schone ouders zijn onlangs naar Tunesie geweest met hun Aldi-toestel, en van de 180 genomen foto's vonden ze er zelf 1 goed heb ik vernomen ...

                Just my 2 cents!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Tony smeT
                  Mijn schone ouders zijn onlangs naar Tunesie geweest met hun Aldi-toestel, en van de 180 genomen foto's vonden ze er zelf 1 goed heb ik vernomen ...

                  Just my 2 cents!

                  Kijk dat is nou de kunst van Aldi ! Die denkt tenminste mee met al die thuisblijvers die worden nu tenminste niet bedolven onder stapels foto's.

                  Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                  Comment


                  • #10
                    helaba gasten!
                    niet overdrijven eh

                    voor de meeste mensen is zo'n toestel uit de lidl heel goed, zoals voor ons is de "pocketcam 3mega" die in de lidl te koop stond 1,5 jaar geleden ongeveer een heeeeeel goed toestel geweest.
                    honderden foto's getrokken, en misschien 2-3% waar ik niet echt tevreden over was.

                    nu heb ik wel een ander toestel, misschien stukken beter, maar dat was omdat ik graag kon zoomen (zoemzoem), en niet omdat ik de kwaliteit van de foto's ondermaats vond.

                    ps: dat toestel staat trouwens te koop op http://www.bazaronline.be

                    CU,

                    Comment


                    • #11
                      Ik moet zeggen dat de kodakken de deur uit GEVLOGEN zijn !!! Er waren enorm veel mensen die zo'n toestel wilden en voor we het wisten waren al onze toestellen verkocht. Mensen die in de namiddag nog kwamen waren gewoon te laat !
                      Blijkbaar staart de gemiddelde mens zich dus toch blind op het aantal megapixels ...

                      Greetz,

                      EBOS.
                      Don't dream your life, live your dream !
                      just some camera ...http://www.andries.net.tf

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by EBOS
                        Ik moet zeggen dat de kodakken de deur uit GEVLOGEN zijn !!! Er waren enorm veel mensen die zo'n toestel wilden en voor we het wisten waren al onze toestellen verkocht. Mensen die in de namiddag nog kwamen waren gewoon te laat !
                        Blijkbaar staart de gemiddelde mens zich dus toch blind op het aantal megapixels ...

                        Greetz,

                        EBOS.

                        Ne mens wil gekloot worden hé.
                        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                        Comment


                        • #13
                          Dit toestel is idd niet je van het.
                          Ik heb er eens mee mogen fotograferen (een goede vriend van mij heeft deze cam) en tja, de resultaten vallen vies tegen. Voor hetzelfde geld koop je een veel beter toestel (wel met minder Mp, maar who cares?).

                          Maar een soortgelijk toestel (van de aldi) is volgens mij al eens aan bod gekomen in een eerder topic.
                          Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                          --------

                          Comment


                          • #14
                            Ik denk inderdaad dat die 5 MP bij hen wil zeggen : 5 x Meer Problemen ...
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Ik ga hier zeker niet de kwaliteit van de aldi of lidl toestellen ophemelen, maar wat wel vergeten wordt is dat deze toestellen met alle (noodzakelijke) toebehoren worden geleverd, namelijk oplaadbare (NiMH) batterijen, deftige geheugenkaart, lader en netstroomadapter EN drie jaar garantie. Persoonlijk vind ik dat je waar krijgt voor je geld. Het is "goedkoop" en ideaal voor mensen die niks kennen van fotografie en het toestel enkel gebruiken om vakantiekiekjes te maken. Ik ben er zelfs in geslaagd om van foto's van een dergelijk toestel een 1ste communie uitnodiging te maken (uiteraard na steving photoshop werk).
                              Just my 2 cents.

                              Groeten,

                              Sim.
                              natwork.be

                              Comment

                              Working...
                              X