Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke tablet?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke tablet?

    Heb al gezocht op BD

    Mijn grootste frustratie is de smarphone van Samsung die ik heb.
    Dus qua merk liefst geen van dit merk. Een tv is wat anders natuurlijk.
    Die software Kies, werkt gewoon weg niet.
    AirDroid is véél te langzaam en vraagt weer de Play Store, inloggen en wachtwoorden enz. enz.

    Ik wil in elk geval vlot kunnen kopiëren van pc naar die tablet.
    Besturing best bij Windows houden dan omdat de pc ook Windows draait.

    Budget is van ong. 600 euro.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Welke tablet?

    Hier zéér tevreden van mijn Ipad air, en via Itunes en wat trukjes vlot bruikbaar samen met mijn Windows PC.


    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

    Comment


    • #3
      Re: Welke tablet?

      theokus,

      Ik heb ze in alle formaten en besturingssystemen ...
      * Acer Icona 700: windows 8.1 tablet met toetsenbord (met SSD) - prijs = € 1000,00 - dus over je budget ...
      * iPad Air: iOs 7.0 (10 inch)
      * LG 8.3 Android tablet (Android 4.4 Kitkat, 8.3 inch)

      Het gemakkelijkst voor de samenwerking met een Windows-PC is uiteraard de Acer Icona 700. Werkt net zoals alle Windows-PC's, netwerkverbinding zonder problemen, kortom, Windows pur sang. attractieve apparaat USb-aansluiting.
      Draait gewoon alle Windows software.

      De iPad Air is het meest attractieve apparaat qua werking. Ik gebruik het samen met een Kingston hoes/toetsenbord en dat is een zeer prettig werkende combinatie.
      Maar zoals demeyereg al zegt, er zijn wat trukjes nodig om vlot samen te werken met een Windows-PC.
      Maar dat is niet onoverkoombaar - al is de leercurve nogal wat anders voor een Windowsgebruiker.
      Je zit uiteraard wel met de Apps ... veel gratis, maar ook heel wat betaalbare ...

      De LG 8.3 met Android is mijn meest gebruikte tablet. Door het handige formaat kan die steeds mee.
      Deze LG is een snel en vlot apparaat met een Full HD resolutie en met Micro SD-kaart ingang.
      De communicatie met een Windows-PC is ook hier niet de vanzelfsprekendheid zelve ...

      Het hangt er maar net vanaf waarvoor je de tablet wil gaan gebruiken.
      En als je ze alle drie eens in levende lijve bezig wil zijn/voelen, dan ben je uiteraard hier steeds welkom voor een "live experience"

      Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #4
        Re: Welke tablet?

        Ben momenteel de Surface van Microsoft aan 't bekijken.
        Serieus boven mijn budget
        Aantrekkelijk voor mij is het grote scherm.
        Weinig extra opslag omwille van de geïnstalleerde software maar kan uitbreiden met een microSDXC-kaart.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Ik gebruik KIES nooit, heb het ook voor niks nodig.
          Van en naar pc filmen en muziek copieren gaat zoals bij windows.
          Waar zit het probleem Theo?
          Mijn Android Note 3 en mijn Samsung note pad 3 werken als een gewone harddisk, via usb verbinden met de pc en toestellen worden herkend als externe HD's… .
          Wat verlang je eigenlijk?
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Welke tablet?

            De eerste Surface met 32GB is nog in de winkels te vinden aan 289€.
            ...leeg...

            Comment


            • #7
              Re: Welke tablet?

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Ik wil in elk geval vlot kunnen kopiëren van pc naar die tablet.
              Even off topic: Installeer eens een app uit de reeks "Wifi file transfer" op uw smartphone.
              Voor mij is Kies een nobele onbekende. Ik weet dat het bestaat, da's ook alles.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #8
                Re: Welke tablet?

                Ik heb hier een Asus Transformer TF 701, die draait op Android, en ik begin die net een beetje gewoon te worden.
                Het beeldscherm van die tablet is heel goed, en de accu gaat heel lang mee (bij een Asus Transformer zit er een tweede accu in het toetsenbord).
                Er zit ook een USB aansluiting op (normaal formaat zodat je geheugensticks kan gebruiken zonder adapters), en een HDMI uitgang (daarvoor heb je wel een adaptertje nodig, want dat is wel een kleinere versie).

                Asus brengt de laatste tijd wel meer tablets op de markt die op Windows draaien (als je gewoon bent om met een Windows pc te werken, dan is dat wel de gemakkelijkste oplossing, want dan werkt alles op dezelfde manier).
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #9
                  Re: Welke tablet?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Ik gebruik KIES nooit, heb het ook voor niks nodig.
                  Van en naar pc filmen en muziek copieren gaat zoals bij windows.
                  Waar zit het probleem Theo?
                  Mijn Android Note 3 en mijn Samsung note pad 3 werken als een gewone harddisk, via usb verbinden met de pc en toestellen worden herkend als externe HD's… .
                  Wat verlang je eigenlijk?
                  Het toestel maakt verbinding (usb) met de pc, dat is wat ik zie op de smartphone.
                  Maar ik kan niks bereiken. De pc ziet de smartphone niet.

                  Heb al van alles geprobeerd anders zou ik hier niet komen vragen he

                  * een apparaat toevoegen bijv. gaat ook niet > er wordt niets gevonden.

                  ** Kies Air werkt wel maar is beperkt.
                  Last edited by theokus; 29 mei 2014, 11:57.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Welke tablet?

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Even off topic: Installeer eens een app uit de reeks "Wifi file transfer" op uw smartphone.
                    Voor mij is Kies een nobele onbekende. Ik weet dat het bestaat, da's ook alles.
                    Heb die geïnstalleerd voor 2 euro...
                    Ik dacht dat ik de Pro had gekocht maar er staat nu de Lite op.
                    Waarom? Geen idee.
                    En hoe die app werkt... ook geen idee.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Welke tablet?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                      Ik heb hier een Asus Transformer TF 701, die draait op Android, en ik begin die net een beetje gewoon te worden.
                      Het beeldscherm van die tablet is heel goed, en de accu gaat heel lang mee (bij een Asus Transformer zit er een tweede accu in het toetsenbord).
                      Er zit ook een USB aansluiting op (normaal formaat zodat je geheugensticks kan gebruiken zonder adapters), en een HDMI uitgang (daarvoor heb je wel een adaptertje nodig, want dat is wel een kleinere versie).

                      Asus brengt de laatste tijd wel meer tablets op de markt die op Windows draaien (als je gewoon bent om met een Windows pc te werken, dan is dat wel de gemakkelijkste oplossing, want dan werkt alles op dezelfde manier).
                      OK Bart
                      Ik wil liever afzien van die Android.
                      Al die app's gebruik ik toch niet.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Welke tablet?

                        Lijkt me een ideaal toestel


                        Na een paar reviews > neen dus.
                        Last edited by theokus; 29 mei 2014, 13:28.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Welke tablet?

                          Welke smartphone heb je Theo?
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Welke tablet?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            Welke smartphone heb je Theo?
                            Samsung GT-I9000

                            (I=i denk ik)
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht

                              Samsung GT-I9000

                              (I=i denk ik)
                              Precies toch geen recent model meer…… Android 2.4 heb ik de indruk….. Da's bijna prehistorisch…. :-)
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment

                              Working...
                              X