Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Die van ons vind dat ik een rare hobby heb. Deze dan nog niet gezien ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Die van ons vind dat ik een rare hobby heb. Deze dan nog niet gezien ?

    Ik kijk niet vaak TV, maar deze reportage wou ik echt wel eens zien.
    Ik kreeg kippenvel.
    Die van ons verklaart me vaak voor zot indien ik 's nachts om 2 uur op sta om dan 3 uur te bollen om ergens een plant, insect, ... te zien en dan na een uur opnieuw 3 uur bol om thuis te geraken.
    Na het zien van deze reportage is mijn niveau thuis licht gestegen of gedaald naar "zot zijn is het wel niet, maar ge doet toch raar ..."

    http://vtm.be/telefacts-zomer/versta...beneden-kijken

    Ik heb wel medelijden met de moeder die haar zoon verschillende keren smeekte om aub daar mee op te houden. Kon niet, want dat ging tegen zijn levensprincipe in.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: Die van ons vind dat ik een rare hobby heb. Deze dan nog niet gezien ?

    Dat zijn gasten die hun verstand niet eens op nul moeten zetten......het staat reeds (en altijd) op nul.
    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: Die van ons vind dat ik een rare hobby heb. Deze dan nog niet gezien ?

      Maar nee...
      Die gasten hebben spanning in hun leven nodig, en spanning hebben we niet meer hier. Er is geen oorlog, we hebben geen natuurrampen, geen gevaarlijke beesten, we hebben van alles teveel en hoeven ons werkelijk nergens zorgen over te maken. En dan krijg je dit soort dingen. In India zijn ze te hard bezig met overleven om aan dit soort rariteiten te denken bijvoorbeeld.
      ______
      www.vue.photo

      Comment


      • #4
        Re: Die van ons vind dat ik een rare hobby heb. Deze dan nog niet gezien ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Dat zijn gasten die hun verstand niet eens op nul moeten zetten......het staat reeds (en altijd) op nul.
        Groetjes
        Wat een uitspraak...

        'k heb ooit op een MMA-gala iemand horen zeggen dat die vechters in de kooi geen mensen zijn, maar beesten zonder verstand.
        Leuk om die zijn gezicht te zien als hij hoorde dat de ene een Professionele Bachelor in Toegepaste informatica was getraind door een bank directeur.
        en dat de tegenstander universtaire studies deed...

        Hier waarschijnlijk hetzelfde... kan een geniaal persoon zijn die gewoon zijn energie/adrenaline op unieke manier kwijt moet...

        We kunnen niet allemaal in onze bloementuin kruipen uit angst om wat spanning in het leven te hebben...
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

        Comment


        • #5
          Re: Die van ons vind dat ik een rare hobby heb. Deze dan nog niet gezien ?

          Heb er ook naar gekeken, kreeg kippenvel in die gasten hun plaats.

          Het zal je maar overkomen dat je over die brug rijdt en er zo'n klojo voor je terecht komt op de baan.
          Garantie dat hij niet de enige is die er iets aan overhoudt, laat staan nog een zwaar ongeluk tot gevolg.

          Ik heb er geen problemen mee dat ze dit doen maar ze moeten ook rekening houden met de gevolgen voor anderen als het verkeerd gaat.
          Laat ze dit maar doen op plaatsen waar er verder geen mens komt.

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Die van ons vind dat ik een rare hobby heb. Deze dan nog niet gezien ?

            Het enige wat ik dacht. Dit probleem van personen lost zichzelf op. Sorry, en ziekenkassen en dergelijke zouden hier wel niet mogen in tussen komen.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #7
              Re: Die van ons vind dat ik een rare hobby heb. Deze dan nog niet gezien ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
              Het enige wat ik dacht. Dit probleem van personen lost zichzelf op. Sorry, en ziekenkassen en dergelijke zouden hier wel niet mogen in tussen komen.
              Zelfde voor rokers, alcohol-genieters, motorijders, koereurs, diepzeeduikers, parachutisten, zweefvliegers, bunjee-springers, topsports,...
              Juist, zo werkt het momenteel zeker....
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

              Comment


              • #8
                Re: Die van ons vind dat ik een rare hobby heb. Deze dan nog niet gezien ?

                Inderdaad, naar VTM kijken is een rare hobby.

                Ik heb niet naar het filmpje gekeken maar alleen even de link gevolgd. Een paar weken terug heb ik zo"n filmpje gezien van Russen die op het uiteinde van een kraan bovenop een wolkenkrabber (Burj Khalifa?) kropen. Goed gek.
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • #9
                  Re: Die van ons vind dat ik een rare hobby heb. Deze dan nog niet gezien ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Dat zijn gasten die hun verstand niet eens op nul moeten zetten......het staat reeds (en altijd) op nul.
                  Groetjes
                  gedurfde uitspraak beetje neerbuigend

                  Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                  Het enige wat ik dacht. Dit probleem van personen lost zichzelf op. Sorry, en ziekenkassen en dergelijke zouden hier wel niet mogen in tussen komen.
                  Nog een catoregie lager wat uitspraken betreft ,maar goed laat ons hopen dat je niets aan de hand krijgt waarvan de sociale zekerheid zegt bekijk het maar?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Die van ons vind dat ik een rare hobby heb. Deze dan nog niet gezien ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                    Inderdaad, naar VTM kijken is een rare hobby.

                    Ik heb niet naar het filmpje gekeken maar alleen even de link gevolgd. Een paar weken terug heb ik zo"n filmpje gezien van Russen die op het uiteinde van een kraan bovenop een wolkenkrabber (Burj Khalifa?) kropen. Goed gek.
                    Als je het zo bekijkt stap zeker niet in een auto zelfs niet stilstaand kan ook serieus misgaan ?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Die van ons vind dat ik een rare hobby heb. Deze dan nog niet gezien ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
                      gedurfde uitspraak beetje neerbuigend


                      Nog een catoregie lager wat uitspraken betreft ,maar goed laat ons hopen dat je niets aan de hand krijgt waarvan de sociale zekerheid zegt bekijk het maar?
                      Sorry, ik weet nu niet of je de reportage hebt uitgekeken maar daar stond ik toch versteld van.
                      Evengoed spelen ze Russische roulette en dan zou de ziekenkas, sociale zekerheid moeten tussen komen omdat je nu pech hebt en de 1 op zes bij jouw in het hoofd zit. Kom, we moeten wel eerlijk zijn, ook wat sociale zekerheid betreft. Ook die heeft grenzen.
                      Je uitspraak over sociale zekerheid te moeten aanspreken ... Ik sta nu ook niet op het spoor om op de laatste duizendste van een seconde voor de trein weg te springen.
                      Ik beklim nu ook wel geen gebouwen, kranen zonder toelating en zonder veiligheid. Nog minder loop ik op blote voeten op de kraan op tientallen meter hoogte zonder veiligheidsriem of touw, en dat enkel om de zogezegde adrenalinestoot. Er is nog een verschil tussen de uitdaging waarbij je je leven als inzet plaatst en de uitdaging waarbij niet de grenzen van de nonsens op zoekt, maar een marge kan en weet te houden.
                      En wat sociale zekerheid en draagkracht betreft denk ik dat ik meer dan wie ook daar kan en mag over spreken, maar dan liefst in een groep, niet op een open forum.
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #12
                        Re: Die van ons vind dat ik een rare hobby heb. Deze dan nog niet gezien ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                        Sorry, ik weet nu niet of je de reportage hebt uitgekeken maar daar stond ik toch versteld van.
                        Evengoed spelen ze Russische roulette en dan zou de ziekenkas, sociale zekerheid moeten tussen komen omdat je nu pech hebt en de 1 op zes bij jouw in het hoofd zit. Kom, we moeten wel eerlijk zijn, ook wat sociale zekerheid betreft. Ook die heeft grenzen.
                        Je uitspraak over sociale zekerheid te moeten aanspreken ... Ik sta nu ook niet op het spoor om op de laatste duizendste van een seconde voor de trein weg te springen.
                        Ik beklim nu ook wel geen gebouwen, kranen zonder toelating en zonder veiligheid. Nog minder loop ik op blote voeten op de kraan op tientallen meter hoogte zonder veiligheidsriem of touw, en dat enkel om de zogezegde adrenalinestoot. Er is nog een verschil tussen de uitdaging waarbij je je leven als inzet plaatst en de uitdaging waarbij niet de grenzen van de nonsens op zoekt, maar een marge kan en weet te houden.
                        En wat sociale zekerheid en draagkracht betreft denk ik dat ik meer dan wie ook daar kan en mag over spreken, maar dan liefst in een groep, niet op een open forum.
                        waarom jij meer dan ook?
                        tot waar mag je gaan voor je adrenalinestoot te krijgen?
                        ga jij die grens even afbakenen?

                        ben benieuwd.
                        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Die van ons vind dat ik een rare hobby heb. Deze dan nog niet gezien ?

                          Knap dat ze tot op het opperste puntje van concentratie kunnen komen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Die van ons vind dat ik een rare hobby heb. Deze dan nog niet gezien ?

                            Lees mijn laatste zin volledig. Hier, op een open forum ga ik er niet over uitwijden
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

                            Comment


                            • #15
                              Re: Die van ons vind dat ik een rare hobby heb. Deze dan nog niet gezien ?

                              Ik heb de reportage gezien en vond dat er toch iets ernstig scheelt met die jongeren.
                              Ik zou daar de ouder niet van willen zijn.
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

                              Comment

                              Working...
                              X