Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test vanuit Tinypic

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • test vanuit Tinypic

    Bewerking van flessen
    exif: nikon D7000, f/22,1/180sec,ISO400
    Last edited by Bernazu; 27 mei 2014, 12:23.

  • #2
    Re: test vanuit Tinypic

    Posten geslaagd: zichtbare foto, reglementaire afmetingen (weet dat je tot 1024px langste zijde mag gaan), exif in de foto aanwezig.
    Nog een foutje in je code. Wellicht heb je van Tinypic al een IMG-paartje meegekregen, en voeg je hier op BD nog een extra (en onnodig) paartje toe. Probeer die eerste [ IMG] en de laatste [ /IMG] te verwijderen. Je kunt dat doen door op de "Bericht bewerken" (potloodje) knop rechts onderaan je post te klikken. Wil je je foto nog centreren, dan verander je gewoon die overbodige IMGs naar CENTERs.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: test vanuit Tinypic

      Bedankt voor de tips moderator.

      Comment


      • #4
        Re: test vanuit Tinypic

        Voilà, sé.
        Ik sluit als Mod straks deze topic, en raad je aan, tenminste als je commentaar wil op je foto's, naar onze Fotohoek te gaan. Houd wel rekening met de regels terzake (qua grootte heb ik hier al uitgelegd, maar bv aantal per post of aantal topics per dag kan verschillen van subforum tot subforum). Dit lijkt me iets (of ik moest me heel erg vergissen) voor Fotobewerking. Check bv deze topic: http://forum.belgiumdigital.com/f7/p...to-266444.html
        hoewel het je vrij staat een aparte topic te openen.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X