Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De weg naar de toekomst?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De weg naar de toekomst?

    Het lijkt misschien allemaal wat science fiction achtig, maar de gedachte die er achter steekt is helemaal niet mis, wegmarkeringen kunnen naar wens worden aangepast, en als je wat verder denkt, kan je nog zoveel meer mee doen, eigenlijk een volledige begeleiding van het verkeer.
    Wat zo een weg zou kosten is een andere vraag, en natuurlijk zijn er ook nadelen, zoals bij hoe meer verkeer hoe meer schaduw enz. maar ik vind het toch een knappe gedachte op vlak van markeringen.

    Last edited by Guest42; 27 mei 2014, 08:32.

  • #2
    Re: De weg naar de toekomst?

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Het lijkt misschien allemaal wat schience fiction achtig, maar de gedachte die er achter steekt is helemaal niet mis, wegmarkeringen kunnen naar wens worden aangepast, en als je wat verder denkt, kan je nog zoveel meer mee doen, eigenlijk een volledige begeleiding van het verkeer.
    Wat zo een weg zou kosten is een andere vraag, en natuurlijk zijn er ook nadelen, zoals bij hoe meer verkeer hoe meer schaduw enz. maar ik vind het toch een knappe gedachte op vlak van markeringen.

    http://m.newsmonkey.be/article/12124

    Ik denk Geert dat je naar dit wilde refereren?
    Ziet er nog niet zo sciencefiction achtig uit als je denkt, moet technisch haalbaar zijn. Denk dat de grote olieconcerns liever hebben dat ze er nog een tijdje mee wachten, tot echt de laatste druppel te gelde gemaakt is.


    Walter
    D850

    Comment


    • #3
      Re: De weg naar de toekomst?

      Ik wil toch al een nieuwe oprit aanleggen.
      ______
      www.vue.photo

      Comment


      • #4
        Re: De weg naar de toekomst?

        Ach... die technologie stond al op punt begin jaren tachtig...

        Comment

        Working...
        X