Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Early

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Early

    Na de valse start van vorige keer, me proberen herpakken
    Ik ga proberen reageren op jullie knappe foto's en de draad weer proberen oppikken, maar zit momenteel met die examens...
    KLIK http://tinyurl.com/o29xqar voor groter!

    - Photography made me look at things differently -


  • #2
    Re: Early

    Fraaie dauwopname met een prachtig gestoken scherpte.
    Door de flares de achtergrond toch wat doortekenend en maakt de opname niet zo plat.

    PS Reageren is geen verplichting .......lijkt me dat je de examens als hogere prioriteit hebt aanstaan

    Comment


    • #3
      Re: Early

      Oorspronkelijk geplaatst door cookiemonster71 Bekijk bericht
      Fraaie dauwopname met een prachtig gestoken scherpte.
      Door de flares de achtergrond toch wat doortekenend en maakt de opname niet zo plat.

      PS Reageren is geen verplichting .......lijkt me dat je de examens als hogere prioriteit hebt aanstaan
      Thanks voor je reactie ! Heb al gemerkt dat als ik een tijd niet reageer, ik soms ook weinig reactie krijg
      - Photography made me look at things differently -

      Comment


      • #4
        Re: Early

        Mooie mix van warme en koele kleuren.

        Comment


        • #5
          Re: Early

          Goed bezig Niels , en voorrang geven aan examens is de juiste keuze .
          Hopelijk lonen deze inspanningen, en is de zomer vakantie daardoor vrij voor fotografie.


          Mvg casie

          Comment


          • #6
            Re: Early

            Mooie kleurrijke opname Niels!



            Groetjes chrit.
            Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

            Comment


            • #7
              Re: Early

              Heel mooie kleuren en mooi in beeld gebracht.
              Groetjes Chris.

              Comment


              • #8
                Re: Early

                Mooi licht en kleurovergang op de achtergrond!
                BD0681BE -
                Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                Comment


                • #9
                  Re: Early

                  Technisch er mooi Niels, goede compo ook. Mocht voor mij wel iets warmer. Heb ook iets meer aangescherpt en klein beetje dodge/burn. Laat maar weten als ie weg moet...

                  D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
                  500px FaceBook

                  Comment


                  • #10
                    Re: Early

                    Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk bericht
                    Technisch er mooi Niels, goede compo ook. Mocht voor mij wel iets warmer. Heb ook iets meer aangescherpt en klein beetje dodge/burn. Laat maar weten als ie weg moet...

                    Had al serieus warmer gemaakt en die dodge vind ik er heel goed aan, zo'n reactie en de moeite kan ik erg op prijs stellen ! Ik vind deze wel onrealistisch warm, dus zal niet zoveel aan veranderen
                    Zal zodra een update plaatsen!

                    Ook de anderen erg bedankt voor de leuke reacties tot nog toe !
                    PS: vind wel dat de mooie achtergrond er slechter van wordt , de bokeh cirkels zijn namelijk minder goed duidelijk
                    Last edited by NielsDV; 27 mei 2014, 19:35.
                    - Photography made me look at things differently -

                    Comment

                    Working...
                    X