Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

op reis met Lowepro trekker 600AW

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • op reis met Lowepro trekker 600AW

    Misschien dat deze vraag al gesteld is. Maar sta op het punt nieuwe tas te kopen waar zeker Nikon 500mm F4 in kan.
    Volgens verschillende reviews zou de lowepro pro trekker 600AW de ideale tas zijn. Mijn enige zorg is of deze grote rugzak meekan als handbagage.
    Gaan in augustus voor een ganse maand naar Sri Lanka en zou op de luchthaven niet voor verrassingen te komen staan. Heeft iemand hiermee ervaring.

  • #2
    Re: op reis met Lowepro trekker 600AW

    Normaal mag deze niet mee (Lowe Pro 600 External Dimensions: 46 x 38 x 60 cm); de afmetingen voor handbagage zijn doorgaans gelimiteerd op 115 cm (= de som van de afmetingen), al kan je geluk hebben dat ze je ermee door laten natuurlijk. maar op rekenen zou ik toch niet doen.

    British Airways hanteert ruimere afmetingen en gewicht als het om bagage gaat, interessant om te weten...
    Last edited by Leopard; 26 mei 2014, 17:41.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: op reis met Lowepro trekker 600AW

      Er zijn tassen waar de lens zonder camera wel in past en die als handbagage mee kunnen.
      http://www.guragear.com/kiboko/

      Comment


      • #4
        Re: op reis met Lowepro trekker 600AW

        Reest bedankt voor de info. Heb mij vandaag de gura gear Bataflae 32L besteld.
        Zal u verder op de hoogte houden over deze tas.

        Comment


        • #5
          Re: op reis met Lowepro trekker 600AW

          Prima keus!
          Ik heb de voorganger: Kiboko 30L
          Ga je veel plezier van hebben.
          Rinus
          Last edited by Reest; 29 mei 2014, 20:10.

          Comment


          • #6
            Re: op reis met Lowepro trekker 600AW

            Ik ben meer dan tevreden over de Bataflae 26L.

            Comment


            • #7
              Re: op reis met Lowepro trekker 600AW

              Voor die personen die nog twijfelen over een tas met heel veel opberg mogelijkheden: Gura Gare Bataflae 32L
              Ongelooflijk wat er allemaal in kan. 2 bodies, 500mm F4 en nog 4 andere lenzen waaronder 70-200F2.8 + nog bergruimte voor alle toebehoren.
              Gura gare is ook heel correct wat leveren betreft. Vorige week dinsdag online besteld en gisteren is tas geleverd.
              ZEKER EEN AANRADER

              Comment


              • #8
                Re: op reis met Lowepro trekker 600AW


                Ik kan het alleen maar bevestigen
                Rinus

                Comment

                Working...
                X