Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Post van Maggie De Block

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Post van Maggie De Block

    Ik vraag mij af hoe dat het mogelijk is dat van uit het kabinet van Maggie De Block een geadresseerde enveloppe met propaganda materiaal op naam van mijn echtgenote en mezelf bij ons vandaag in de brievenbus beland ? Hoe komen zij aan die adressen en is dit deontologisch wel te verantwoorden ?

  • #2
    Re: Post van Maggie De Block

    Gisteren heb ik ook haar brief gevonden in mijn bus.
    Ze gooien met papier tegenwoordig.
    Helpt bij mij toch niks: ik weet wat ik zondag doe
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Post van Maggie De Block

      tja..wij hebben gisteren al gestemd.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Post van Maggie De Block

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        tja..wij hebben gisteren al gestemd.
        grt,bouk.
        Resultaten al bekend?
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Post van Maggie De Block

          Adressen zijn vrij te koop voor véél geld. En je geeft dagelijks je persoonlijke gegevens quasi gratis weg. Via Carrefour Happy Days, Delhaize Bonus kaart, spelletjes waar een prul te winnen is maar als je wint moeten ze je toch kunnen contacteren: Naam, Adres, Gemeente. enz vb Carrefour €100 volle winkelkar wedstrijd. enz. (Er staat wel ergens in de kleinst mogelijke font dat ze je gegevens mogen doorgeven in derden , getekend door jou). De clevere marketeers leiden hier je koopgedrag en life-style uit af. Vergeet niet dat Maggie een liberaal is dit dat graag ziet.
          Een bekend voorbeeld is dat de fiscus op die manier een fraudeur gepakt heeft die op papier failliet was maar toch iets té veel flessen champange en andere luxe artikelen kocht. Caveat Emptor
          YMMV
          Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

          Comment


          • #6
            Re: Post van Maggie De Block

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Resultaten al bekend?
            alleen een exitpoll.
            en we hebben gewonnen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Post van Maggie De Block

              Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
              Ik vraag mij af hoe dat het mogelijk is dat van uit het kabinet van Maggie De Block een geadresseerde enveloppe met propaganda materiaal op naam van mijn echtgenote en mezelf bij ons vandaag in de brievenbus beland ? Hoe komen zij aan die adressen en is dit deontologisch wel te verantwoorden ?
              Voor politici is er een aparte regeling. Zij kunnen de gegevens van kiezers uit het bevolkingsregister gebruiken om hun propaganda te versturen. Wij hebben alle drie een enveloppe met venster en op naam van dezelfde partij gekregen (geen postzegel). Onze zoon kreeg dan weer op naam een brief aan "beste leeftijdsgenoot" van een andere partij. Nu ja, de doos oud papier was deze keer beter gevuld dan anders.

              Nota aan politici: verkiezingsdrukwerk gaan hier de garage niet uit maar rechtstreeks van de brievenbus (in de poort) naar het oud papier 4m verder. Verkiezingsmails (nog geen gehad dit jaar) gaan na het sturen van een klacht naar de provider ongelezen naar dev/null (trash).
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #8
                Re: Post van Maggie De Block

                Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                Voor politici is er een aparte regeling. Zij kunnen de gegevens van kiezers uit het bevolkingsregister gebruiken om hun propaganda te versturen. Wij hebben alle drie een enveloppe met venster en op naam van dezelfde partij gekregen (geen postzegel). Onze zoon kreeg dan weer op naam een brief aan "beste leeftijdsgenoot" van een andere partij. Nu ja, de doos oud papier was deze keer beter gevuld dan anders.

                Nota aan politici: verkiezingsdrukwerk gaan hier de garage niet uit maar rechtstreeks van de brievenbus (in de poort) naar het oud papier 4m verder. Verkiezingsmails (nog geen gehad dit jaar) gaan na het sturen van een klacht naar de provider ongelezen naar dev/null (trash).
                Ik heb in april toch een mail gehad van Kris Peeters
                Ook van Bert Anciaux.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Post van Maggie De Block

                  Ik ga zondag wel alle verkiezingsdrukwerk dat ik al heb verzameld meenemen naar de stembus en die daar eerlijk verdelen over die drie kisten....

                  Vervuilers!

                  IZ.
                  For Greater Good - Ambient Music for the Masses

                  Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

                  Comment


                  • #10
                    Re: Post van Maggie De Block

                    65 plussers ...
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Post van Maggie De Block

                      Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                      65 plussers ...
                      Aaah, ik begrijp het beter nu.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Post van Maggie De Block

                        Net nog eentje ongeopend weggegooid alweer op naam van de zoon. Ze mogen dan wel adressen kopen/krijgen ze hebben geen idee of hun "post" enige invloed heeft. Die van vandaag was echt "barking up the wrong tree" en zou zelfs, mochten ze de enige partij zijn, hier geen stem kunnen halen
                        Ik vraag mij echt af wat het effect van de brievenbusvervuiling is. Stem je op iemand omdat hij/zij iets in je bus dropt?
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

                        Comment


                        • #13
                          Re: Post van Maggie De Block

                          Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                          Net nog eentje ongeopend weggegooid alweer op naam van de zoon. Ze mogen dan wel adressen kopen/krijgen ze hebben geen idee of hun "post" enige invloed heeft. Die van vandaag was echt "barking up the wrong tree" en zou zelfs, mochten ze de enige partij zijn, hier geen stem kunnen halen
                          Ik vraag mij echt af wat het effect van de brievenbusvervuiling is. Stem je op iemand omdat hij/zij iets in je bus dropt?
                          Nope
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Post van Maggie De Block

                            Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                            65 plussers ...
                            sinds kort dan hè.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Post van Maggie De Block

                              Gaat bij ons ook rechtstreeks in bij het oud papier. Erger vind ik dat de postbode zo overstelpt wordt door deze zinloze rommel, dat ook de gewone brieven al eens in de inkomhal op een hoop werd binnengesmeten ipv in de individuele brievenbussen te steken.

                              Zou er geen soort lijst bestaan waar je je op kan zetten om GEEN (of juist WEL) politiek drukwerk te ontvangen?

                              Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

                              Comment

                              Working...
                              X