Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji X-E2 + 18-55mm + batterij + flitser EF-42 (VERKOCHT!!!)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Fuji(film) ] Fuji X-E2 + 18-55mm + batterij + flitser EF-42 (VERKOCHT!!!)

    Alles is VERKOCHT!!! Mag dicht!

    Ik heb deze fantastische camera ongeveer op hetzelfde moment gekocht als mijn Canon 70D. Waarom doe ik deze camera dan weg als deze zo fantastisch is?

    Ik heb 2 Canon 5D MKII die ik semi-professioneel gebruik, 1 Canon 70D. Ik wil me nog enkele prime lenzen aanschaffen, maar als ik dit voor de Fuji doe, dan zit ik weer met een systeem naast mijn Canon systeem.
    Als ik de Fuji verkoop, heb ik centjes voor enkele Canon primes.

    De beeldkwaliteit van deze Fuji is beter dan die van de 70D, maar mijn 5D MKII zijn ook nog steeds goed. De Fuji is zelfs geschikt voor sportfotografie, in een sporthal. Ik heb dit uitgetest tijdens een inline hockey training. De beeldkwaliteit, de lage ruiswaarde is werkelijk fantastisch. Nog nooit gezien bij een niet-fullframe camera.

    Maar Canon gewend zijnde grijp ik toch meestal naar de 70D als "vrije-tijds-camera", en deze is eigenlijk ook wel best goed. (Bovendien heb ik op mijn werk een zelfde Fuji x-e2 aangeschaft omdat ik er zo tevreden van was, dus helemaal zonder X-E2 val ik niet ;-))

    De Fuji werd op 2 januari 2014 aangekocht bij Art & Craft in Gent, de flitser op 23 januari bij Coolblue. De camera is in nieuwstaat, geen gebruikssporen en heeft slechts 800 clicks. Alles komt met de originele verpakking en met factuur met vermelding van de garantie. De flitser is zo goed als niet gebruikt.
    Met extra batterij en voor de liefhebbers een adapter om Canon FD lenzen te gebruiken.

    Vraagprijs is 3/4 van de huidige nieuwprijs, de adapter is gratis: 1120 euro



    Last edited by SKurt; 29 mei 2014, 14:56.
    SKurt.be
    www.SKurt.be
Working...
X